PROMOTION Nytt material på scenariobiblioteket.se

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
UPPDATERING 230320
  • Poolen till NeoTech Edge (Ola Jentsch känd som @Ymir på forumet)
Jag har en ganska lång lista på äventyr att lägga upp från ensidesutmaningen, så det kommer förhoppningsvis dyka upp ett eller två om dagen under veckan nu när jag har lite feeling.

Som alltid, om ni tycker att jag såsar för mycket så kan ni messa mig och påminna mig om att fokusera på just ditt äventyr! :) Jag är van att bli påmind om saker, det är rätt mycket som ramlar mellan stolar hemma i min dator.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Haha nu uppdaterade jag ehandelsplugin:en och det blev samma fel som i helgen. Jaja, jag meddelar när vi fixat det igen. :D
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
UPPDATERING 230323

Idag lägger vi upp tre scenarion till The One Ring. Kul med de första sådana i biblioteket!
  • Towards the Halls of Ered Luin till The One Ring (Alexander Rosén aka @Beastslayer)
  • The Ghost of Lhûn till The One Ring (Alexander Rosén aka @Beastslayer)
  • Attack on Amon Sül till The One Ring (Alexander Rosén aka @Beastslayer)
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,396
Location
Maastricht
UPPDATERING 230323

Idag lägger vi upp tre scenarion till The One Ring. Kul med de första sådana i biblioteket!
  • Towards the Halls of Ered Luin till The One Ring (Alexander Rosén aka @Beastslayer)
  • The Ghost of Lhûn till The One Ring (Alexander Rosén aka @Beastslayer)
  • Attack on Amon Sül till The One Ring (Alexander Rosén aka @Beastslayer)
Vem har gjort omslaget till Towards the Halls of Ered Luin? Det är nämligen inte jag......vad jag minns iaf :LOL:
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Vem har gjort omslaget till Towards the Halls of Ered Luin? Det är nämligen inte jag......vad jag minns iaf :LOL:
Det är jag! Alla PDF:er som inte är distinkta nog att skilja sig från vanlig text får ett eget omslag av mig. :D

Och riktigt kul att få lägga upp scenarion till ett spel som vi inte haft material till tidigare!
 
Top