Nekromanti Nytt från Järnringen?

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,313
Location
Kullavik
Känns längesen man såg något från Järnringen angående nya prylar till Symbaroum. Tycker mest det handlar om nyheter på engelska (och spanska).

Hur går det med Häxhammaren etc?
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Spelarboken kom i julas, men det är absolut nya prylar på gång! Just nu sitter vi och slutfiffar äventyret Klockan Klämtar för Kastor som ska spelas på Gothcon, och texten till andra delen av Krönikan om Törnetronen (Karvosti: Häxhammaren) är färdig och håller nu på att illustreras och layoutas. Så det snickras för fulla muggar!
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,313
Location
Kullavik
Menade inte att det var längesen det släpptes något, utan just info om vad som är på gång framöver.

Tack för informationen! Ser fram emot Klockan klämtar för Kastor (som jag är anmäld till) :)
 

Pappagris

Veteran
Joined
9 Oct 2015
Messages
47
pappa;n159109 said:
Spelarboken kom i julas, men det är absolut nya prylar på gång! Just nu sitter vi och slutfiffar äventyret Klockan Klämtar för Kastor som ska spelas på Gothcon, och texten till andra delen av Krönikan om Törnetronen (Karvosti: Häxhammaren) är färdig och håller nu på att illustreras och layoutas. Så det snickras för fulla muggar!
Kan följa upp med lite frågor.
Det här Klockan Klämtar för Kastor när släpps det för oss som inte ska på konvent? Häxhammaren är det juni som gäller som jag tror att jag läst någonstans? Är det möjligt att få veta lite mer om vad ni planerar efter det?
 
Top