OK, om vi går igenom alltihop från början.
Elfquest: bara en reprint på spelet från 80-talet, kanske med litet errata, jag vet inte. Detta kickstartades för ett tag sedan.
Dead Letter: äventyr till Rivers of London. Nytt, så klart.
Innsmouth: setting till CoC, antagligen uppdaterad version av äldre material (liksom Arkham som nämndes ovan var).
Keeper Tips: antar att det bara är en nytryckning. Jag har en bok med väldigt likt omslag från 2021.
No Place Like Home: också äventyr till RoL. Nytt.
The Boy King: en del av The Great Pendragon Campaign, som denna gång kommer att styckas upp i flera mindre böcker. Uppdaterad för de nya reglerna, och antagligen med litet andra ändringar också.
Credo: ett brädspel som varit OOP i decennier. Inte nytt, men oklart hur mycket som uppdaterats.
Lands of RuneQuest Sartar: förhoppningsvis till stora delar nytt material. I Dragon Pass boken var det bara de första 20 sidorna eller så av historia som var återanvänt material, vad jag kunde se.
Age of Vikings Companion: nytt, antar jag. Eftersom jag inte läst AoV vet jag inte hur mycket som egentligen var återanvänt från Mythic Iceland i grundboken.
CoC Keeper Companion: eftersom det är till den nya upplagan av reglerna hoppas jag att tipsen här också är nya.
Orient Express som brädspel: Nytt.
RQ Apple Lane Campaign: borde vara till stora delar nytt, det finns ju bara två gamla äventyr och de räcker inte till en kampanj.
Nästa roman om Arthur: Nytt.
Gaslight Keeper Screen Pack: nytt antar jag, eftersom något dylikt inte gjorts till tidigare upplagor. Inte någon särskilt originell idé, visserligen.
Encyclopedia Cthulhiana: åtminstone halvnytt, hoppas jag. Jag gissar att detta är den nya utgåvan som de utlovade redan 2023?
Tools of the Trade: ingen aning - det har funnits utrustningsböcker till CoC förut, med andra titlar, hoppas det inte bara är en kopia av dem.
Masks of Nyarlathotep som brädspel: Nytt.