PROMOTION Nytt CoC-äventyr av Anders Fager

PromeMorian

Veteran
Inte till CoC Sverige, utan skrivet på engelska till den internationella utgåvan. Men givet författaren så kanske det är av intresse även i detta forum.

Anders Fager har tagit sitt alldeles speciella recept för kosmisk skräck och lagat till ett Call of Cthulhu-scenario för en spelledare och en spelare, alltså ett kallat one-on-one. Anrättningen bär namnet "The Disgusting Man in the Attic", och har kryddats av Studio Malin Fredrikas magiska illustrationer och Jay Sojdelius stilsäkra formspråk. Själv är jag med på ett hörn som ”producent”.

Finns nu att köpa på Miskatonic Repository:

Coolt! Ska jag kolla upp : )

Kanske en dum fråga, men vad innebar det att du var ”producent”?
Högst relevant fråga! Det var Fager som refererade till mig som det. Jag var mest redaktör; föreslog lite grejer kopplat till färdighetsslag etc., samt hjälpte till med själva publiceringen på DTRPG. Men det är 100% Fagers äventyr, men också lyft en hel del av de fantastiska illustrationerna.

Högst relevant fråga! Det var Fager som refererade till mig som det. Jag var mest redaktör; föreslog lite grejer kopplat till färdighetsslag etc., samt hjälpte till med själva publiceringen på DTRPG. Men det är 100% Fagers äventyr, men också lyft en hel del av de fantastiska illustrationerna.
Det låter som en bra roll : )

Back