Nekromanti Nytt ämne: Är Mambo och Mr SL samma person? (nt)

Mr SL

Warrior
Joined
28 Dec 2000
Messages
395
Location
i ett obetydelse löst ställe
nej jag har heller bett honnom att skryta om mig!
varför ska jag gjöra det? när jag vet att jag är /images/icons/laugh.gif bäst/images/icons/laugh.gif

Jag tar gärna emot smiker, men Matte har skickat lite väl mycket till mig /images/icons/frown.gif

Jag är spelledare över Mambo, Zora, Tisteltagg och Der wald

Människor skapar sina egna gudar, Markis Lazarus<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Mr SL on 2001-07-22 16:11.</EM></FONT></P>
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Helt OK att berömma sin SL (om det inte klassas som fjäsk förstås) men eftersom andra på forumet antagligen inte är intresserade kan man ju sköta sånt privat...

weatherman
------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.
 

Mambo

Veteran
Joined
9 Jul 2001
Messages
136
Location
ÖSD
allvarligt

VA?
får jag inte skriva att jag tycker jag har en bra SL??
visst han är inte perfekt.. det har hänt lite saker som jag tycker är OB..

Det finns ingen perfekt SL, men jag råkar tycka att Johan är riktigt bra...

gå och lägg dig!

Let's face it,
Gemini rocks..
 

DunkLspiel

Veteran
Joined
30 Jun 2001
Messages
83
Re: allvarligt

Jag tror att alla här vet att han är jätteduktig vid det här laget. Jag tycker att weatherman är en bra SL men jag tänker inte påminna alla om det efter varenda privata spelmöte vi haft. Han vet, jag vet, dom andra spelarna vet och nu vet alla här det oxo. Så var det med det och det räcker ett bra tag framöver.

och ja, det är dags att lägga sig

'Beter man sig dumt får man respekt'
 

Zora

Veteran
Joined
17 Jul 2001
Messages
9
Location
Östersund
Ni behöver inte läsa om ni inte är intresserade.... och framför allt inte svara.... ni som nu är såååååå ointresserade....
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Kankse inte men...

Nej det behöver vi inte. Men vi kanske stör oss på det och eftersom forumet är till för alla som gillar Gemini tycker jag att det är okej att säga ifrån när någon bryter mot forumsreglerna (ja, det står att interna diskussioner ska föras privat). Det finns vissa interna diskussioner som kan vara roliga att läsa men denna passar inte i den mallen.

När man skriver ett inlägg bör det vara en fråga eller något som intresserar/roar de andrta forumsanvändarna. Smickra er SL kan ni göra i något annat medium...

weatherman

------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.
 
Top