Nekromanti Nyheter från Sverok Östergötland - Oktober

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Undrar om det inte finns kvar något allmänt nyhetsbrev alls, för trots allt har vi ju medlemmar runtom i hela Sverige, inte bara i Östergötland.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
solvebring said:
Undrar om det inte finns kvar något allmänt nyhetsbrev alls, för trots allt har vi ju medlemmar runtom i hela Sverige, inte bara i Östergötland.
Kolla om vi kan få nyhetsbreven från samtliga distrikt just eftersom i täcker hela Sverige.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Det finns troligtvis ett för hela landet. Och även om det inte finns det så skulle jag inte räkna med att alla distrikt har ett.

Distrikten är nämligen inte underställda riksorganisationen, rent hierarkiskt. De är självstyrande föreningar som är med i förbundet, och när man blir medlem i en Sverokförening så blir man även medlem i dess sätes-distrikt.

Vad distrikten gör eller hur de gör det är traditionellt inte förbundets business, vilket är både bra och dåligt :gremsmile:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,959
Location
Ludvika
Alltså, vi kommer ju fortsätta få nyheter från Sverok. Det här är ju bara något vår region fick för sig att göra utöver de vanliga nyhetsbreven.

Jag ska vid tillfälle undersöka om fler regioner har egna nyhetsbrev och i fall vi kan få tillfälle till dessa.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Rymdhamster said:
Alltså, vi kommer ju fortsätta få nyheter från Sverok. Det här är ju bara något vår region fick för sig att göra utöver de vanliga nyhetsbreven.

Jag ska vid tillfälle undersöka om fler regioner har egna nyhetsbrev och i fall vi kan få tillfälle till dessa.
Aha, på så vis. Coolers. :gremsmile:
 
Top