CoC Sverige Nyheter från Eloso till CoC Sverige?

Joined
4 May 2021
Messages
12
Hur ser det ut med nya produkter från Eloso till CoC Sverige? Den "Svarta sviten" läste jag nånstans att man planerar plus lite annat spännande. Finns det nån nyhetskanal eller forum där man får veta lite mer om vad som är på gång och när saker kan tänkas släppas? Jag har kikat runt lite men har inte rört mig i rollspelskretsar på allvar på länge så jag kanske missar nån uppenbar kanal? Sist jag spelade CoC så var det med 1st Edition, som kom -81... ;-)
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Hej.

Mycket riktigt är äventyrssamlingen Den svarta sviten ett av våra kommande släpp. Vi håller även på att färdigställa samlingen Ingemar Fredmans epistlar som baserar sig på Anders Fagers bok Svenska kulter. Utöver detta har vi en så länge odöptsamling som kommer ha ett tiotals fyrasidorsäventyr och en spelledarskärm på väg.

Angående nyhetskanaler har vi:
* Vår hemsida
* Vår facebook
* Vår instagram
 

Attachments

Joined
4 May 2021
Messages
12
Underbart! Tack för snabb återkoppling, jag hittade er på Insta efter att jag skrev detta så det gav ju mer input! Ser också att Fb-sidan innehåller mer nytt. Då ska jag hänga på dessa för att få mer info framöver. Roligt att höra om det kommande materialet, ni gör supersnygga och underhållande produkter så jag hoppas folk köper dem så det ryker! Läste Svenska kulter för ett tag sen och den var ju "galet" bra, så Fredmans epistlar ser jag fram emot.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Underbart! Tack för snabb återkoppling, jag hittade er på Insta efter att jag skrev detta så det gav ju mer input! Ser också att Fb-sidan innehåller mer nytt. Då ska jag hänga på dessa för att få mer info framöver. Roligt att höra om det kommande materialet, ni gör supersnygga och underhållande produkter så jag hoppas folk köper dem så det ryker! Läste Svenska kulter för ett tag sen och den var ju "galet" bra, så Fredmans epistlar ser jag fram emot.
Gör mig glad att höra.

Kan också börja posta här på Rollspel.nu när vi släpper nya produkter. Det är ju ändå en av Sveriges största rollspelsplattformar. ;-)
 
Joined
4 May 2021
Messages
12
Jo, om inte annat än att få lite fart på denna del av forumet..! :) Eller så kanske jag har för höga förväntningar. Men jag har ju rivstartat med 3 inlägg samma dag, så vi får väl alla hjälpas åt att hålla liv i det? I vilket fall nyttiga jag både insta och fb flitigt och tycker att de båda funkar allra bäst för nyhetssläpp, då kommer informationen ut snabbt. Sen är ett forum som detta värdefullt då man kan för längre diskussioner på ett mer ordnat sätt. Men det kanske bara jag som är så där nyhetstörstig..? Men så växte jag upp med rollspel före internet och där man väntade minst ett halvår på ett nytt nummer av den enda nyhetskanalen - Sinkadus..! :)
 
Top