Nekromanti NYHET: Nyckelringsrollspelet finns att köpa

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
...och det säger du så klart inte alls för att du har gjort ett kick ass jobb med att hjälpa mig med originalen. :gremsmile:

Det är supersnyggt. I love it!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,563
Location
Rissne
Bah! Lyxversionen slut? Vafalls? Jaja, då får jag väl gräma mig ett tag till då, och trösta mig med det vanliga exemplar som droppade ner i brevlådan idag...
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Tsianphiel said:
...och det säger du så klart inte alls för att du har gjort ett kick ass jobb med att hjälpa mig med originalen. :gremsmile:

Det är supersnyggt. I love it!
Jag har gjort en beställning. Det är perfekt om man åker nånstans ju! :gremsmile:
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
La vie, ces't une bitch. Som man säger på manglad frengelska.

Jag kommer inte att trycka fler boxar, dessvärre. Det kostade skjortan och en arm.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,263
Location
Örebro
Med andra ord, jag hade tur som la beslag på två olika sorters lyxvarianter då? *stolt ägare*

Hursomhelst, jag säger det här igen: stort grattis Åsa! Det har varit ett kul projekt att följa! :gremsmile:
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Some people get all the ... lyxstuff. Gammalt djungelordspråk.

Tack Robert, det känns fantastiskt bra att jag äntligen fick tummen ur och gjorde något av mina knäppa projekt. Nästa gång trycker jag ett pappersdockerollspel.
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Nu finns andra upplagan att köpa ifrån discordia. En del av den problematik som tas upp i recensionen av rollspelet här på wrnu är åtgärdad, bland annat finns det tydligare regler för samarbete och vapeninköp.

Annons dyker upp i nästa nummer av Fenix. Den är ihopsnodd på en timme så kanske inte bäst i stan. Men det finns citat av Jonas Linderoth och Andreas Granander i den. Den finns också att beskåda på discordia.
 

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
441
Location
Stockholm
Coolt, och snygg annons! Måste ta och införskaffa det den här gången (det var jag som förvirrat mailade och trodde jag beställt spelet...).
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Bra att jag inte hade plats med det som fanns i den andra recensionen i Fenix då... Om det är fixat.
 
Top