[Nyhet] MUA är tillbaka!

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,000
Jättesynd du valde just den rubriken.

För oss som verkligen såg framemot ett Hindenburg med uppdaterade MUA-regler (något Fria Ligan halvt lovade i inledningsskedet, eller iallafall sade något som gick att övertolka) framstår rubriken närmast som ett försök till trollning :sad:
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,211
CapnZapp;n349682 said:
Jättesynd du valde just den rubriken.

För oss som verkligen såg framemot ett Hindenburg med uppdaterade MUA-regler (något Fria Ligan halvt lovade i inledningsskedet, eller iallafall sade något som gick att övertolka) framstår rubriken närmast som ett försök till trollning :sad:
Tråkigt att du tycker det. För mig är det den värld MUA byggde som gör comeback, därav rubriken. Om det verkligen är är en andlig fortsättning kommer vi i ärlighetens namn dock inte få veta förrän kampanjen kommer.

För egen del hade jag inte haft något emot om man behållt MUAs regler, men jag tyckte nog Ligan var tydlig med att det inte skulle bli så. Och jag lägger , än så länge, heller ingen större vikt vid det.

(Sen att Ligan numera kör År noll-motorn till allt nytt och om det är bra eller inte är ett ämne för en annan tråd.)
 

crilloan

Swordsman
Joined
4 Jul 2017
Messages
555
Location
Uppsala
Väntar på mitt paket..

Jag backade för att få spela med uppdaterade MUA regler och inte MYZ motorn.
(skulle ha läst kickstartern nogrannare :p )
C
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,902
Location
Ludvika
crilloan;n349699 said:
Väntar på mitt paket..

Jag backade för att få spela med uppdaterade MUA regler och inte MYZ motorn.
(skulle ha läst kickstartern nogrannare :p )
C
Så jäkla svårt kan det ju inte vara att konvertera. Systemet är ju typ samma som u År 0, och där har de ju redan släppt BRP-regler till. Applicerar man dem är man ju nästan framme,
 
Top