Björn Wärmedal;n239001 said:wilper, nu känner jag att du är skyldig mig att beskriva Drama System
Och det är inget fel på A-Team!
EDIT: Går det att få tag på Drama System utan att köpa Hillfolk? Kan inte påstå att jag är intresserad av settingen.
Det ser han nog. Hans poäng är att Hillfolk inte borde varit huvudtiteln, han hade velat se DramaSystem som den stora feta texten på omslaget.2097;n239004 said:Han säger att BotS har 'A DramaSystem Companion' på omslaget men ser inte att Hf-boken han just nu i sin hand har texten DramaSystem…?
Bolongo;n239022 said:Det ser han nog. Hans poäng är att Hillfolk inte borde varit huvudtiteln, han hade velat se DramaSystem som den stora feta texten på omslaget.
Ja, för att i hans tycke så är Blood on the Snow en titel som kan locka läsare, medan Hillfolk inte gör det.2097;n239026 said:Men han är nöjd med Blood on the Snow:s omslag…
Bolongo;n239028 said:Ja, för att i hans tycke så är Blood on the Snow en titel som kan locka läsare, medan Hillfolk inte gör det.
(Jag kan för övrigt hålla med om att Hillfolk låter som ett grisodlar-spel)
Men allvarligt, det finns legitim kritik att rikta mot Lindy för en del saker han säger, men den här tråden har snabbt fyllts av halmgubbar konstruerade av folk som inte orkat se klart hela videon ens. Jag blir lite trött på er.
Därför att efter en inledning då han förenklar och generaliserar en massa kring trad-spel, så är 90% av videon bara en entusiastisk genomgång av en för honom ny spelstil och hur kul hans grupp haft med den. Jag kan inte se någon anledning att dissa det.
Bolongo;n239028 said:Ja, för att i hans tycke så är Blood on the Snow en titel som kan locka läsare, medan Hillfolk inte gör det.
Bolongo;n239028 said:(Jag kan för övrigt hålla med om att Hillfolk låter som ett grisodlar-spel)
slanfan;n239032 said:Hillfolk är ju ett sanslöst osexigt namn!
Hills&Folks förfan!