Nekromanti NYHET: Hjälp barn, köp spelledare

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,471
Location
Stockholm
Ja, de flesta av er har väl sett att Simon bjuder ut sina tjänster som spelledare på Tradera, för Musikhjälpen. Superroligt att Simon passar på att vara rollspelsnörd och hjälpa barn samtidigt.

Klicka här för auktionen!

Jag tänkte bjuda, men det ligger liiiiite över det utrymme min plånbok ger. :gremlaugh:

Men å andra sidan ...

Tradera said:
Objektet skickas till auktionsvinnaren så fort auktionen är avslutad och pengarna är insatta på Radiohjälpens konto.
Obekvämt för Simon, men kan bli ett kul paket att ställa under julgranen!

/Magnus
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,960
Location
Ludvika
Tusan vad tufft! Undrar hur mycket man skulle kunna få in på att lägga upp sina egna spelledartjänster på tradera =)
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Bra jobbat! Nuvarande bud på 5000 kronor är inte fy skam. Hade jag haft en spelgrupp och pengar hade jag lätt försökt skramla ihop och vinna den där auktionen.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Vilken grej, haha! Och det verkar ju funka. 75 bud! Man blir ju glad bara av att vara uppkopplad mot samma internet där sånt här händer. :gremlaugh:
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Magnus Seter said:
Ja, de flesta av er har väl sett att Simon bjuder ut sina tjänster som spelledare på Tradera, för Musikhjälpen. Superroligt att Simon passar på att vara rollspelsnörd och hjälpa barn samtidigt.
Ja, en gör ju sitt bästa för att hjälpa till! :gremlaugh:

Tradera said:
Objektet skickas till auktionsvinnaren så fort auktionen är avslutad och pengarna är insatta på Radiohjälpens konto.
Obekvämt för Simon, men kan bli ett kul paket att ställa under julgranen!
:gremdrink:

Över tiotusen slutade det på!!! :gremooo:

(Observera också "Objektets skick: begagnat")
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Cool. Du får berätta vem som bjöd alla de pengarna och om sessionen var kul när du väl spelat den?
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Krönika i forumet, så har spelarna något bestående att läsa om också! :gremsmile:
 
Top