Nekromanti NYHET: Öppen speltest för D&D Next börjar 24 maj

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
lasergreger said:
Nytt playtestmaterial 13/8

Man kan ladda ner det här

Regler för att skapa nya gubbar. Levla dem till 5 och ändringar baserade på feedback från det tidigare materialet.
Jag fattar inte det där sajten. Ska man skapa ett nytt konto? Även fast man redan är en speltestare? Eller ska man bara byta password?
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Necross said:
lasergreger said:
Nytt playtestmaterial 13/8

Man kan ladda ner det här

Regler för att skapa nya gubbar. Levla dem till 5 och ändringar baserade på feedback från det tidigare materialet.
Jag fattar inte det där sajten. Ska man skapa ett nytt konto? Även fast man redan är en speltestare? Eller ska man bara byta password?
Eftersom de hade så stora problem med nedladdningen av det första speltestet har de bytt till en helt ny plattform/mjukvara (som fungerar mycket bättre).
Jag vet inte om de första speltestkontona inte får flyttas till den nya plattformen av juridiska skäl, eller om det inte gick att flytta dem av tekniska skäl (kan tänka mig att det är lite svårt att flytta krypterade lösenord från en platform till en annan) - resultatet blir i vilket fall som helst att man måste registrera sig igen.
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Jag har nu ögnnat igenom materialet och kan fortfarande inte sluta le. Alltså, mina förhoppningar bara ökar och ökar. Jag blir dock så rädd att det ska komma något som grusar dem, men än så länge gillar jag nog allt.

Vid den här tiden så känns det som att jag kommer använda bara Core-systemet. Känns som att det har allt som jag vill ha och behöver.

lasergreger - som älskar faktumet att man får skills från bakgrunden man väljer/gör och inte sin klass.
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
lasergreger said:
man får skills från bakgrunden man väljer/gör och inte sin klass.
Briljant. Exakt som i mitt eget spel :gremsmile:

Samtidigt har jag lite svårt för det där modultänket när man bygger pc:s. Men det är iaf bättre än "I run a fighter with the Tank build".
 
Top