Nekromanti Nygammalt på Jörgens Rollspelssidor!

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Två Eon-äventyr av Pauli Paananen ( Baldyr här på forumet) finns nu tillgängliga på min Rollspelssida. De heter Ond måne och En spökhistoria.

De är ursprungligen skrivna till ´91-års utgåva av Drakar och Demoner. Sedermera arrangerades de som EON-arrangemang på spelkonventet LinCon (´97 resp ´98), men de aktuella versionerna är upputsade regeltekniskt och med ny lay-out i PDF-format. (Detta innebär bl a att inga färdiga rollfigurer medföljer). Båda äventyren tillhör den s k skräckfantasy-genren. Så ha det så trevligt! :gremlaugh:
 

vandraren

Swordsman
Joined
17 May 2002
Messages
453
Location
stockholm
Jävligt bra grejer! Var tvungen att ladda ner typ allt på sidan. Mycket bra jobb, speciellt all heraldik och alla coola program. Även skoj att läsa om era RPs och se fina teckningar på dem. :gremlaugh:
 

Kropotkin

Warrior
Joined
25 Mar 2006
Messages
234
Location
Hisingen
Re: Nygammalt på Jörgens Rollspelssidor! [OT]

Ja, fina bilder på deras rollpersoner. Den där Pontus måste la gå på Valand va?
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Jag har en fil som jag gärna skulle lägga upp på din mycket användbara sida. Det är en sammanfattning av örter och vapengifter från boken i Excel som gör det ganska mycket enklare att ta reda på t.ex. vad man kan hitta i en blandskog på hösten, men jag vet inte hur jag ska lägga upp den... (det finns faktiskt männikosr med mindre liv än jag, hedersord... :gremwink:)

Nu är det bara så att jag inte vet hur man ska göra... hjälp? :gremsmile:
 
Top