Presentation Nygammal rollspelare/rollspelsmakare/entusiast

Zaporogen

Veteran
Joined
13 Mar 2018
Messages
13
Hej!

Nu är det så dags för en presentation! På tiden kanske, även om min post count fortfarande är låg.

Jag heter Daniel och är insyltad i hobbyn på flera olika håll. Den som letar kan hitta mig på syndikatet.blog där vi spelar och spelar in allsköns rollspel och sen lägger sjuttio tusen timmar på plågsam redigering för att det ska bli lyssningsbart.

Den som levlat upp doxing kan dessutom hitta mitt namn i produkter från så gott som alla större rollspelsproducenter: Helmgast (Neotech Edge, Järn), Fria Ligan (Coriolis), Järnringen (Karvosti: Häxhammaren), Riotminds (Roi de Rats), Vildhallon (Skjut dom i huvudet) och dessutom i ett par Fenix-artiklar.

Till vardags jobbar jag på "Sveriges bästa datorbutik" och bedriver en hyfsat lyckad ungdomsvårdsanstalt från hemmet. Rollspelen har förföljt mig i mer än 20 års tid och jag kommer förhoppningsvis inte ge upp hobbyn än på ett tag. Mitt magnum opus Nidarvöllom håller jag fortfarande för mig själv (mest för att det än så länge är så spretigt att det inte går att hisspitcha på ett lyckat sätt utan ett fyra timmars alkoholstinnt uppehåll i sky lobbyn) men jag bjuder på en bild som min enormt talangfulle vän Johan har krafsat ihop.

Kul att vara här!
 

Attachments

Last edited:
Top