Presentation Nygammal medlem

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,040
Location
Göteborg
Hej!
Jag heter Magnus och bor utanför Göteborg, 37 år gammal!

Var mycket aktiv här på forumet strax efter millenieskiftet, då under namnet Revan men är nu här i ny skepnad, rätt skönt att distansera sig lite till sitt 18-åriga jag också 😀

spelade förr en massa DoD -91, Neotech 2 och Eon. Sedan följde ett långt uppehåll men har nu hittat tillbaka till hobbyn och framförallt till Eon 4.

Skrev lite äventyrpå den gamla goda tiden som också skickades in till Sveroks Scenariobank och vann pris! Trilogin nattens ängel bland. Samma sak där, jag hör min 18-åriga version tala när jag läser det gamla alstret, läs på egen risk!

ska bli kul att återigen få vara med och diskutera här! 😀
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Välkommen åter.

Om du önskar så är det möjligt för oss att slå ihop dina två konton. I så fall skicka ett pm till mig.
 

Fredrik Weber

Veteran
Joined
22 Nov 2017
Messages
1
Hej!
Jag heter Magnus och bor utanför Göteborg, 37 år gammal!

Var mycket aktiv här på forumet strax efter millenieskiftet, då under namnet Revan men är nu här i ny skepnad, rätt skönt att distansera sig lite till sitt 18-åriga jag också 😀

spelade förr en massa DoD -91, Neotech 2 och Eon. Sedan följde ett långt uppehåll men har nu hittat tillbaka till hobbyn och framförallt till Eon 4.

Skrev lite äventyrpå den gamla goda tiden som också skickades in till Sveroks Scenariobank och vann pris! Trilogin nattens ängel bland. Samma sak där, jag hör min 18-åriga version tala när jag läser det gamla alstret, läs på egen risk!

ska bli kul att återigen få vara med och diskutera här! 😀
Hej, Magnus.

Jag letar efter trilogin som du skrev tillsammans med Anders, jag har hört mycket gott om den och vår nygamla spelgrupp tänkte spela den, har du den på pdf eller någon annat format, tack på för hand.

/Fredrik Weber
 
Top