Jag kan intyga att Marco spelar både Eon och N2 (jag har spelat bägge spelen ihop med honom några gånger. Därför vet jag
Däremot spelar Calle väldigt lite nu för tiden. Han brukar gnälla om tidsbrist, den stackaren ;-)
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Jag kan intyga att Marco spelar både Eon och N2 (jag har spelat bägge spelen ihop med honom några gånger. Därför vet jag Däremot spelar Calle väldigt lite nu för tiden. Han brukar gnälla om tidsbrist, den stackaren ;-)<p><hr></blockquote><p>Finns det vilja finns det tid. Vill man inte kommer man inte anstränga sig för att få tid...
/Honken.
--
Reality is for those who lack Imagination.
-The Shadowrun Matrix Book.
Hatten brukar väl göra sånna svar.
Ähh, sk*t samma det var inte så noga. Om det är någon som ska klaga så är det väl "hatten". Nu lägger jag ner. Det är [ot] och det vill vi inte ha i onödan.
Dessutom så är stilen inte direkt "min" då jag kopierade den långt tidigare från person okänd..
Och det är ett bra sätt att skriva då citat märker ut vilken som är ens egen text och vilken som är en annans text..
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.