Nekromanti nyfiken på...

bullen

Veteran
Joined
25 Oct 2000
Messages
152
Location
kaninland
....om krille och marco och alla spelar eon själva eller om de bara lurar på oss det /images/icons/cool.gif
 

Krellh

Warrior
Joined
16 May 2000
Messages
363
Location
Tollered, Västra Götaland
Jag kan intyga att Marco spelar både Eon och N2 (jag har spelat bägge spelen ihop med honom några gånger. Därför vet jag :)
Däremot spelar Calle väldigt lite nu för tiden. Han brukar gnälla om tidsbrist, den stackaren ;-)

/Tobbelobbe
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Jag kan intyga att Marco spelar både Eon och N2 (jag har spelat bägge spelen ihop med honom några gånger. Därför vet jag :gremsmile: Däremot spelar Calle väldigt lite nu för tiden. Han brukar gnälla om tidsbrist, den stackaren ;-)<p><hr></blockquote><p>Finns det vilja finns det tid. Vill man inte kommer man inte anstränga sig för att få tid...

/Honken.

--
Reality is for those who lack Imagination.
-The Shadowrun Matrix Book.
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Har inget emot att någon härmas [ot]

Dessutom så är stilen inte direkt "min" då jag kopierade den långt tidigare från person okänd..
Och det är ett bra sätt att skriva då citat märker ut vilken som är ens egen text och vilken som är en annans text..

http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,219
Location
Göteborg
Jag har för mig att CJS sa till mig att Call of Cthulu är det bästa rollspelet, så jag antar att han spelar det.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 
Top