Ja, egentligen så är en en större förebild.. Åh? Jag kanske glömde nämna att det gällde skägg..
Nä, men seriöst. Nästan alla är kortare än mig ändå..
Okej, seriöst på riktigt: Nu lägger vi av..
Plötsligt började rycka till i mina skrattmuskler och jag fick mycket svårt att inte fnissa hejdlöst. Arv, du har hittat en villig tjej här.
/BD, som egentligen inte menar något illa, men har en obotlig snuskig fantasi som inte visar sig på forumet...så ofta. Det finns såna rollspelare också.
Jo jag tänkte att de kanske kunde gå att göra något sorts rollspel på nätet, exempelvis på mirc, för att noobs som jag ska kunna få en ide om hur de kan vara.... Går det kanske? Jag vet inte, kankse e helt fel ute, men säg va ni tycker.
Men det är inte riktigt samma sak. Det är som att höra ett sportreferat på radio eller att vara med själv. Dumt exempel, båda är lika tråkiga, men ni förstår kanske vad jag försöker säga.
Om du är osäker eller tycker det är pinsamt att vara enda nybörjaren, släpa hellre med dig en kompis och var med och spela på riktigt.
Ska jag vara ärlig är jag orolig över dig, inte för att du ska sluta, men hörde talas om nån ev. flytt eller nått, men det känns som om vi kan ta det här irl eller privata medelanden...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.