Nekromanti Nyarnu's Musikklubb Album edition midjuli till midaugusti

Zorbeltuss

Hero
Goddagens det är dags för Nyarnus (Nya rollspel.nu) musikklubb igen.

Du kan lyssna på ett eller fler album för månaden som går, till album räknas en musiksamling längre än trettio minuter utgivet förförsta gången i denna ordning om musikstilen har en sådan kultur (original album och remasters men inte best of eller remakes av andra artister), för de musikstilar som inte har en riktig albumkultur, rave etc, funkar vanliga samlingsalbum men best of är bättre om du har turen att hitta något sådant.

Du får recencera och sätta betyg fritt på album du lyssnat igenom, har du inte lyssnat igenom får du ge de första intrycken du fått av albumet.

Länkar är positivt men då det är albumform kan det vara bökigt och är där med inget måste och du har inget tvång att recencera ny musik eller något du inte är intresserad av.

Förövrigt finns det nu en musikklubb för separata låtar också Länk

/Luna Lovegood

Zorbeltuss

Hero
Jag har lyssnat på Airs album Talkie Walkie (de har inte vänt på orden, det är den franska termen).
Det är ett riktigt bra album, men når inte riktigt ända fram, helhetsintrycket är perfekt, och man njuter, men efteråt så kan jag inte dra mig till mer än några få av låtarna och resten är bara... Air.
4/5 känns passande, Air är bra men de låtar som bara känns som att de går på tomgång är en ganska stor nackdel iallafall tillräkligt för att dra ner betyget ett snäpp, det är nästan att jag skulle dra ner betyget ytterligare, men Air på tomgång är fortfarande bra.

/Luna Lovegood