Nekromanti Nya uppslag

just do it

Veteran
Joined
16 Aug 2000
Messages
97
Location
Upplands Väsby, Sthlm
Med tanke på hur föregående debatt eskalerade in i trivialiteternas högborg tycker i alla fall jag att vi kanske kan koncentrera oss på saker som betyder något.

Mitt inlägg angående fansinträff under kommande BorCon verkade intressant för ett fåtal, men hur många engagerades inte i meningslösheter alldeles nyss?

Jag menar att det inte borde vara svårt att använda forumet till något konstruktivt. Byta erfarenheter, bjuda upp till samarbeten och komma med idéer.

--- som sagt är detta individen Niklas åsikter ---
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det är ju bara att sätta en tid och en plats på BSK och sen försöka få med så många som möjligt dit.

Själv kommer jag att komma dit iaf, som skapare av fansinet Grunthen och som journalist för BSK Gazette.

Kanske kan fansinbordet dela ut de pengar som det samlat in åt fansin sedan det startades, så försvinner inte hälften av pengarna i avgifter på posten eller liknande. Diskussion om fansinbordets vara eller icke vara och vad man kan göra med det bland annat.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

SvenFu

Warrior
Joined
4 Oct 2000
Messages
265
Location
Stockholm
För att bevisa att redaktionsmedlemmarna i Runan inte är en homogen massa kan jag påpeka att _jag_ tycker att debatten nedan var mycket intressant. Niklas, vi kanske är individer trots allt ;-)

(Vi är inte högerextremister eller elitister heller :)

Mvh,

Svenne F-Son
Individuell medlem i Runans redaktion
 

Jan Arenö

Warrior
Joined
18 May 2000
Messages
219
Location
Karlstad, Sverige
Har inte läst det nedan än men...
Tycker att om forumet börjas användas mer konstruktivt o.s.v. och folk är intresserade borde väl det itne var något som helst problem ? Tycker att istället för att fråga de stora massorna så kanske man kan testa det. Bjud in till sammarbeten, berätta om erfarenheter, ös ur dig idéer... folk kommer hänga på och forumet kommer förändras, det är vad jag tror.

// Jan - helt utan erfarenheter
 

SvenFu

Warrior
Joined
4 Oct 2000
Messages
265
Location
Stockholm
Som det ser ut nu kommer flera ur redax att utebli p g a överhängande tentor och/eller enorma arbetsbördor, men vi blir representerade i alla fall!

Lycka till!!!

Mvh,

/Svenne
Runan (ha, där fick jag till det!)
 
Top