Nekromanti Nya rollformulär redan här?

StefanB

Warrior
Joined
21 Jan 2004
Messages
207
Location
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Det var så att jag beställde dom nya fyrsidiga rollformulären från neogames precis när dom kom upp i webshoppen, med noteringen att dom skickas den 12/6. Dock nu när jag vaknade så låg en avi i brevlådan med ett pris på 227kr och det stämmer på öret mot rollformulären (79+79+69). Och jag är ganska säker på att jag inte beställt nått annat mot postförskott dom senste veckorna.

Så har nån annan även fått ett paket vars pris överänsstämmer med bestälda formulär? Eller har ni kanske tom redan hämtat ut dom. Själv kommer jag ha svårt att komma förbi posten idag och det är därför jag undrar lite, för om det nu är dom så måste man ju plocka upp dom innan helgen.

PS. Ursäkta att jag babblat på, är nyvaken.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Jodå, jag har också fått ett avi...
Så det är nog karaktärsbladen minsann...

Vi har ju sett förr att Neogames kan skicka ut förbeställningar lite tidigare än vad det står på planen... Vilket bara gör oss lyckligare, eller hur?? :gremwink:

Det ska bli gött att äntligen få kolla in de nya bladen, ska strax springa o hämta ut dom... Men, först mat! :gremlaugh:
 

StefanB

Warrior
Joined
21 Jan 2004
Messages
207
Location
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Nya rollformulär redan här!

Jo, jag han ner till posten innna jag hade körskola och det var dom som kom och jag måste bara säga "Riktigt Nice".

Riktigt snygga 4sidiga med skön kännsla. Har betydligt mer kännsla än minna gamla kopierade 2sidiga.

Rekomenderas starkt.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Re: Nya rollformulär redan här!

Jo, jag håller med... Jag hann med att plocka upp dem, och de känns riktigt bra minsann...
Snyggt snyggt... :gremtongue:

Jag tror min spelgrupp kommer att gilla dem också... Innehåller plats för information som de gamla inte fått plats med... GÖTT!! :gremlaugh:
 

Alea

Veteran
Joined
24 Nov 2005
Messages
19
Location
Göteborg
Re: Nya rollformulär redan här!

mhm, äntligen! Tror det finns 1 suddning kvar innan det går att se rakt igenom min qadoshruta. Samma sak med blödningstakt och "penga" rutan. Det är hårt för karaktärsbladet när man spelar adlig.
 
Top