Nekromanti Nya officiella rollformulär

Hjalle

Swashbuckler
Kopieringar från boken blir bäst - det kostar inte pengar, det är mysigt, syrran blir rollspelssugen då hon hör en kopieringsapparat och det blir en vit baksida på formulären där man kan skriva saker. För mig är det perfekt och räcker gott och väl.

-Hjalle

Hjalle

Swashbuckler
Ah, aha...

Jag vill (inte) minnas att de gamla, slutsålda formulären var formulär på bägge sidorna. Fast det var iofs hemma hos min granne (Eon-introducerare, ska ha ett stort tack :gremlaugh: ), för några år sen... Jag kan minnas fel.

Om det är vita baksidor på de nya formulären är det bättre, men fortfarnade för mycket slöseri med pengar, bortskämd som jag är med min bara halvdöda kopiator.

-Hjalle

AEGIS PRIME

Swordsman
Är det verkligen så stora skillander mellan de rollforumlären som finns till EON III och de relativt nytryckta? För min del hatar jag vita baksidor och vill ha fina och rena formulär. Helst i något fint papper. Gemini hade fina forumlär men de var en aningen mörka. Kanske något för Neogames att ta insperation från? Eller kanske inte, då Cell inte finns kvar, eller?

Krille

Lord
"Gemini hade fina forumlär men de var en aningen mörka. Kanske något för Neogames att ta insperation från?"

Nätvivale! Det gick knappt att skriva på dem och ännu mindre att sudda! Blä!

Hjalle

Swashbuckler
Fina och rena formulär, visst, men jag vill samtidigt kunna kladda och klura på baksidorna. Jag brukar dessutom skriva ned alla bakgrundsslag och allt sånt grejs på formulärbaksidorna. Man får se till att det ser snyggt ut själv. Det jag saknar med formulären i Eon II är lite eller ingenting. Möjligen mer plats för utrustning. De är dessutom snygga och vad ska man säga, lättlästa. De nya formulären blir säkert helt okej.... Det ända jag såg direkt, som skilde sig från II:formulären var att det fanns en ruta där man skrev Spelledare. Samt att Blodförlustkolumnen hade en extra fri rad, mycket logiskt och bra.

-Hjalle, gillar Eons formulär.

Dimfrost

Special Circumstances
Men det spelade ju ingen roll att de inte gick att skriva på. Man kunde ju ändå inte se vad man hade lyckats skriva, eftersom de var så mörka. :gremsmile: Fast visst var de rätt snygga. Om man ska efterapa något så måste jag istället rekommendera DoD6: de är snyggast (som vanligt? :gremtongue:) nästan oavsett vad man jämför med.

/Dimfrost