Nekromanti Nya Forumet

Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Välkomna till det nya forumet.
Det är fortfarande en del att göra men jag jobbar på med det.

Just nu letar jag efter folk som kan hjälpa till och översätta allt, försöker samtidigt hitta ett lätt sätt att få ut allt så folk kan hjälpa till.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Älskvärt, mycket älskvärt! Du gör ett kanonjobb, Spider!

Säg förresten till hur översättningsarbetet ska göras för i mån av tid hjälper jag gärna till. Fast tja, på många punkter kan vi nog utgå från gamla rollspel.nu.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Lägga in bilder och giffar större än 20 kb?

Kunna se vrållådan samtidigt som man skriver poster?
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Dundergurkan;n151 said:
Lägga in bilder och giffar större än 20 kb?

Kunna se vrållådan samtidigt som man skriver poster?
Pratar du om att ladda upp eller om att länka bilder som är större än så?
Jag har satt en begränsning att man inte kan ladda upp filer större än så då jag inte vill att folk ska kunna ladda upp skit som tar massa plats.
Men man ska kunna länka till bilder större än så.

Angående lådan.
Just nu är den som det är och jag kommer inte jobba på den just nu. VI har en shoutbox och den funkar senare när allt annat är klart och jag har tid så kommer jag kolla på en bättre lösning för lådan för att kunna ha den i sidebaren, Men det är ingen skillnad just nu mot när man skrev ett svar i en lång tråd och gjorde snabb svar. Så helt ärligt, lev med det just nu så kan vi titta på en bättre lösning senare.
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Spider Jerusalem;n158 said:
Vi har en shoutbox och den funkar senare när allt annat är klart och jag har tid så kommer jag kolla på en bättre lösning för lådan för att kunna ha den i sidebaren, Men det är ingen skillnad just nu mot när man skrev ett svar i en lång tråd och gjorde snabb svar. Så helt ärligt, lev med det just nu så kan vi titta på en bättre lösning senare.
K.K snälla läs posten precis ovanför din.
 
Top