Nekromanti Nya forumet

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Brynolf said:
Aha, men kontot är detsamma eftersom det är kopplat till mailadressen? Ok, då är jag med tror jag.
Kontot har ett nummer.
På det här forumet är jag användare nr 3486, på det nya forumet är jag användare 11.
Till respektive användarnummer kan man koppla vilken mailadress och vilket användarnamn som helst, det kan man göra både på det här och på det nya forumet.

Skillnaden är på det här forumet kan man koplla ett inloggningsnamn och ett visningsnamn till användarnummret och på nya forumet finns bara ett användarnamn.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag är ganska säker på att Spidde tänkt lite på namnbyten och hur de ska fungera, det är bättre att invänta ett svar från honom än att jag svamlar.
Det ska jag göra.

/Luna Lovegood
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,499
Location
Stockholm
anth said:
Jag är ganska säker på att Spidde tänkt lite på namnbyten och hur de ska fungera, det är bättre att invänta ett svar från honom än att jag svamlar.
Jag reggade bara en ny användare med helt nytt namn (Gorillotaur - som jag heter typ alla andra "sociala medier"). Fresh start, liksom. =)
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Ymir said:
Jag har en annan fråga. Hur hanterar man pågående trådar man vill fortsätta på, dvs i första hand stuff från Krönikeforumet?
Det tråkiga svaret är att du får klipp-och-klistra själv.
Starta en ny tråd på nya forumet och kopiera innehållet från tråden på det gamla forumet.

Jag får i alla fall göra så med ett par trådar.
 
Top