Nekromanti Nya delmål till M0: Anders Fager och reptilmän!

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
441
Location
Stockholm
Vi har lagt ut ett gäng nya stretch goals till vår fundraiser för Mutant: År Noll. Redan nu är det klart att Mattias Lilja (Pirit, Nordholmia) skriver en zonsektor och att Anders Fager (Svenska kulter) skriver en novell som utspelar sig i Mutantvärlden. Med lite tur gör reptilmännen comeback då ena upphovsmannen redan vässar pennan.

Kolla in delmålen här: http://frialigan.se/2013/nya-delmal-till-mutant-ar-noll/
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Ok. Jag inser att ni inte vill lova för mycket. Men det finns ingen chans att bli avbildad i en senare bok och att få donera 1.500 när man väl får sina pengar? Är lite besviken på att kampanjen började precis innan Gothcon så att det var omöjligt för mig som pensionär att ge pengar förrän nu.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,884
Location
Port Kad, The Rim
NilsK said:
Vi har lagt ut ett gäng nya stretch goals till vår fundraiser för Mutant: År Noll. Redan nu är det klart att Mattias Lilja (Pirit, Nordholmia) skriver en zonsektor och att Anders Fager (Svenska kulter) skriver en novell som utspelar sig i Mutantvärlden. Med lite tur gör reptilmännen comeback då ena upphovsmannen redan vässar pennan.

Kolla in delmålen här: http://frialigan.se/2013/nya-delmal-till-mutant-ar-noll/
Ni rusar mot nya sponsringshöjder ser jag -- great !!!
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Kanske uppdatera den nya delmålen på pledgesidan åxå, just nu ser de som kommer dit inte de nya målen...
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,896
Location
The Culture
200.000 -- Zonsektor av China Miéville?

Det skulle få mig att satsa lite mer pengar! :gremwink:

/tobias
 
Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Totte said:
Kanske uppdatera den nya delmålen på pledgesidan åxå, just nu ser de som kommer dit inte de nya målen...
Jepp, fixat nu! Det blir lite fördröjning där, eftersom vi inte själva har direkt kontroll över den sidan. Vi kan bara be FBM ändra.
 

Pagan

Veteran
Joined
11 Apr 2013
Messages
12
Location
Norrut
De nya strechgoalsen gjorde mig överlycklig.Jag ser att 120.000 kronorsgränsen är nu passerad och enbart 4.599 kr kvar till nästa (som jag ser mest fram emot). Detta kan bli hur stort som helst.
 

Fafnir_UBBT

Veteran
Joined
4 Jan 2013
Messages
55
Location
Stockholm
Jag var inne och la en sudd för en stund sen. När jag åter kollade för några minuter sedan såg jag att sista stretchgoalet nu var uppnått. (Om jag inte läste och förstod helt fel...)

Fyra dagar kvar. Kommer det fler? :gremwink:
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Måste ju säga att det är en stor ära, och samtidigt ett enormt förtroende som man inte tar lätt på, att få återuppliva mina och Lasses reptilmän.
 
Top