Ny version av Symbaroum ?

Vi pratade om detta i annan tråd men jag fattar ju inte det där. Det släpps ju massa spel på svenska hela tiden. Att just symbaroum - som började på svenska och hade stor svensk fanbase innan en engelsk variant ens var påtänkt - skulle vara undantaget kan jag inte fatta.
Är man ett helt gäng som är väldigt taggade på ett spel men inte alls på engelska, och tycker att det vore rimligt att investera fritid i en svensk version, då är det ju fullkomligt guldläge att starta ett gemensamt kreativt projekt!
Allt handlar om pengar. De är inte intresserade av att ge ut något som går +- noll. De måste gå med vinst och därav den engelska marknaden. That´s life guys.

Allt handlar om pengar. De är inte intresserade av att ge ut något som går +- noll. De måste gå med vinst och därav den engelska marknaden. That´s life guys.

jag skulle kunna svara något sarkastiskt i stil med "No shit Sherlock" men jag avstår :heart:

Men man får inte använda AI, så orka 😆
Fast det stämmer väll inte?

7. GENERATIVE A.I. If you include any text or art createdby generative A.I. tools in your Supplement, this must beclearly stated when you offer the Supplement for sale andstated on the front or back cover of the Supplement.

Det finns ju numera en tredjepartslicens till Symbaroum så det är fullt möjligt stt skriva och ge ut tillbehör till Symbaroum på svenska.
Till nuvarande version. Den kommande versionen kommer väl så småningom också att inkluderas, men jag har svårt att se att den skulle omfatta översättningar, med möjligt undantag för förmågornas namn och liknande. Regeltexter får inte alls inkluderas, varken på engelska eller på svenska.

Fast det stämmer väll inte?

7. GENERATIVE A.I. If you include any text or art createdby generative A.I. tools in your Supplement, this must beclearly stated when you offer the Supplement for sale andstated on the front or back cover of the Supplement.
Lite trist.

Back