Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Dags att skaffa ny telefon. Jag har inga extrema krav på prestanda, utan funderar mest på en "medeltung" Android-telefon. Någon som har några rekommndationer?
anth said:Ska du surfa (det enda jag använder min till) - och då vill du ha en stor skärm.
Mekanurg said:Det lutar åt en Samsung Galaxy Note -- stor skärm känns bra. Någon som har några erfarenheter av just den modellen?
Mekanurg said:Tack för all respons. Det blev en Galaxy S3.
krank said:Hur ser det ut med multitouch på Noten? Det brukar ju annars vara den tradeoff man får ta - tryckkänslighet och kunna använda precisionspenna vs. multitouch...
Troberg said:krank said:Hur ser det ut med multitouch på Noten? Det brukar ju annars vara den tradeoff man får ta - tryckkänslighet och kunna använda precisionspenna vs. multitouch...
Funkar fint med multitouch. Har dock inte provat med mer än två beröringspunkter ("knip-zoom") och vet inte riktigt hur jag skulle testa med fler. Den funkar dock minst lika bra på det som min Galaxy S och min gamla iPhone (tvi tvi).
krank said:Hur är pennan? är det en sån där läskig med gummiknopp (som man brukar få använda på multitouch) eller nåt mer likt en klassisk plast-stylus?
krank said:Den är nog lite för stor för mig, men om jag hittar teknologin i större format (för att ersätta min galaxy tab 10.1) så kanske...
Arfert said:Hur är den att rita på?
Troberg said:Den är lätt att greppa
Snow said:Jag gissar att dessa aber följer med på den "normalstora" telefonen Samsung galaxy note.
Troberg said:Jag har ingen aning om varför de valde att kalla den för Note istället för Tab, men skulle gissa att det var någon form av marknadssegmentering.
Mekanurg said:Tack för all respons. Det blev en Galaxy S3.