Ny Svensk spelmakare?

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
340
Location
Fruängen

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
340
Location
Fruängen
Även om spelet kanske inte är för mig....så tycker jag det är kul med fler svenska speldesigners och önskar honom framgång med sin KS.
Har för mig att det i en annan tråd någon gång diskuterades (kanske med lite förvåning) om spelmakare som helt flugit under radarn för folk här på forumet... och bara plötsligt "viola...ett nytt svensktillverkat spel" ;)
(tror tassar och morrhår nämdes som ett sådant i den tråden)
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,729
Location
Eskilstuna
Mitt spontana intryck är att det hade varit bra för skaparen att sprida det lite mer tidigare. Just nu ser det dessvärre som sagt väldigt mycket ut som en klassisk fantasy heartbreaker...

Hoppas dock att det är bra och att det går bra!
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
340
Location
Fruängen
Mitt spontana intryck är att det hade varit bra för skaparen att sprida det lite mer tidigare. Just nu ser det dessvärre som sagt väldigt mycket ut som en klassisk fantasy heartbreaker...

Hoppas dock att det är bra och att det går bra!
Enig.... men han kanske riktat in sig mycket i DnD communityn? Jag har inte en aning....men där har jag inte direkt vakande ögon
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,363
Hmm. Hade vi inte det här nyligen? Eller var det något annat jag tänker på som kom som från ingenstans?
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,308
Location
Göteborg, Lindome
Men jäklar vad han går all-in. Böcker med hårdpärm, kortlekar, spelledarskärm, tärningsset. Om den går in, har han att göra. :p
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,237
Men lustigt att det inte finns någon beskrivning i text? Eller missar jag något?

Annars är det ju en bra summa att nå med tanke på att det inte verkar marknadsföras tidigare.
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
340
Location
Fruängen
Men lustigt att det inte finns någon beskrivning i text? Eller missar jag något?

Annars är det ju en bra summa att nå med tanke på att det inte verkar marknadsföras tidigare.
Lite text fanns det...inpsrängt mellan alla coola bilder ;)
Sen verkar de ha en preview oxo som jag inte ens öppnat
1693492485736.png
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,363
38 sidor preview guide?


...det där spelet är nog inte för mig.
 
Top