Nekromanti NY STAR WARS TRAILER

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Jo. Jag var orolig ett tag efter att jag fått veta att den skulle heta "Attack of the Clones" (låter som en 50-tals-B-skräckfilm), men det känns bättre nu...

-JPS-
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Ack ja.

Det finns tyvärr väldigt många urusla filmer som har ståtat med bra och intressanta trailers. Jag tycker att den förra med Darth Vader andningen var superb.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Jag håller fan inte med. Den verkar ju vara värsta risiga b-rullen. Inte ens Duel of Fates räddade dessa trailers. Sheesh!
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Det bästa

Vissa gånger så händer det ju (kanske alldeles för ofta) att det är just det BÄSTA som visas i trailern. Det får ju oss som väntar på filmen att bli galna av väntan men inte lika galna som vi blir då filmen inte motsvarar våra förväntningar.

Som vanligt får väl den som lever se hur det blir. Ses ska ju filmen i vilket fall. Det är ju trots allt Starwars.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Det bästa

"Ses ska ju filmen i vilket fall. Det är ju trots allt Starwars. "

Naturligtvis. Det var längesedan som jag hade någon egen, fri vilja i sådana frågor./images/icons/laugh.gif
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Trailern var ändå mycket bättre än titeln.

Dessutom skulle jag vilja göra en b-rulle som heter "Attack of the Clones" /images/icons/sad.gif

-JPS- läser "The Guerilla Film Makers Handbook"
 

Amphysvena

Veteran
Joined
6 Feb 2001
Messages
103
Location
Uppsala
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Dessutom skulle jag vilja göra en b-rulle som heter "Attack of the Clones"

<hr></blockquote>



Skulle inte "Attack of the Clowns" vara en bra titel på en eventuell parodi då?
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Faktum är att "Attack of the Clones" duger gott som ett namn på en parodi också.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,481
Location
Stockholm
Sanning. TPM gjorde sig faktiskt bäst som trailer. När man såg den första trailern första gången ... whoo! Det var grejer det.
 

mat

Veteran
Joined
12 Mar 2002
Messages
103
Location
Ängelholm
Japp
Jag tror att den andra filmen kommer att bli betydligt bättre än den första. Ser ut som om de lyckats få tillbaka den deär Star Wras känslan. Och snart är det ju Maj/images/icons/cool.gif

Se bara till att se den på Röda Kvarn i Ängelholm. Sveriges bäst utrustade biograf /images/icons/smile.gif
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
LYCKLIG !!!

OOAAHHHHHH !!!!

man kan ju bli lyckligare för mindre !! Verkar ju super !/images/icons/laugh.gif
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
För att vara en trailer så kändes den ovanligt intetsägande. Visst fick vi se några snygga miljöer och så, men... då var trailern inför EP I mycket bättre. Fast jag tror ändå att det går åt rätt håll. Dvs det kan i stort sett bara bli bättre.Daniel
 
Top