Nekromanti NY ROLLSPELSSIDA!

Anders

Hero
Joined
1 Apr 2001
Messages
822
Location
Göteborg
Månadens skämt eller?

Det fanns ju inget annat än rubriker på sidan! Inget innehåll alls. /images/icons/frown.gif
 

Mothie

Veteran
Joined
22 May 2001
Messages
179
Location
Jönköping
Bah!

Inte ens bilderna var något vidare...

"Love is a wonderful thing, too bad that it's ruined by lovers"
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Re: Bah!

Men sidan var ju snygg.. Han har lagt ner en del arbete på den iallafall. Och det är väl meningen att folk ska skicka in material. Stackars snotten som bara får ovett..
(Dock gillar inte jag heller spamming.)



/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
 

masterjocke

Veteran
Joined
23 Sep 2001
Messages
13
Re: Månadens skämt eller?

Ok låt mig ordna up vissa saker här. Dena sida har inte funnits ute en hel dag ens. Snotten är projekt ledare men jag har gjort alla bilder och skrivit all html. Vi kommer lägga ut saker när ni skickar in dom och vi komer även söka lite själva. det är som en sida med saker rollspel.nu saknar, allså privatpersoners noveller, bilder och sådant.

Och vilka bilder syftar du på. Bilderna i gallerian är bara test. Och dom är inte dåliga. det är min fina katt.

Ge sidan lite tid så kommer den nog att funka fint
 

Mothie

Veteran
Joined
22 May 2001
Messages
179
Location
Jönköping
Re: Bah!

Snygg ja, arbete ja men kan han inte lägga upp lite eget material till att börja med...?

"Love is a wonderful thing, too bad that it's ruined by lovers"
 

Mothie

Veteran
Joined
22 May 2001
Messages
179
Location
Jönköping
Re: Månadens skämt eller?

Bilderna är inte dåliga...jag bara dummade mig...den var rätt söt.

"Love is a wonderful thing, too bad that it's ruined by lovers"
 

don Larsson

Veteran
Joined
12 Oct 2000
Messages
67
Location
Örebro
Noveller?

Ser ut att kunna bli en trevlig sida! :)

Vad har ni för kriterium på de noveller som skall publiceras? Vilken stil? Hur dåliga får de vara?
 

masterjocke

Veteran
Joined
23 Sep 2001
Messages
13
Re: Noveller?

sidan kommer att ganska snabbt ta imott alla noveller som är seriösa och anses läsvärda. Jag är säker på att alla kommer att komma in. Jag ska lägga upp ett antal av mina som guid linjer. Det gör inget om dom är mycket sämre än det. Ska även göra så att man kan skkriva kritik under den. Bilder kommer tas imott oxå, tecknade altså. Men vi har en begränsad plats så vi kan inte ta imott hur många som helst. Skicka noveller till red_roll@hotmail.com så kommer dom säkerligen upp inom en dag.

-Joakim Åkerfeldt, webbmaster på http://www.geocities.com/rollspelsresurser
 
Top