Nekromanti NY ROLLSPELSSIDA!

Flash Back

Warrior
Joined
13 Aug 2000
Messages
364
Location
Borås
Ser väl bra ut...

...förutom att det inte finns några resurser överhuvudtaget på sidan. Att man sedan får rubriken "Detta är Drakar och Demoner, ett kul spel." när man klickar på Eon, gör det inte bättre.

Kom igen när det finns nåt. /images/icons/mad.gif



Det Förglömda: tillbaka på ny adress:
<A HREF="http://rollspel.20m.com" target="_new">http://rollspel.20m.com</A>
 

snotten

Veteran
Joined
24 Jul 2001
Messages
29
Location
Sweden - The land of Rpg's
Re: Ser väl bra ut...

Jo vi jobbar på resurserna, det flesta kommer troligen vara klart i veckan. Sprid vidare sidan, så skulle vi bli tacksamma. FÖr detta är början på något bra

'Alakazim, Alakazam I will turn you into a lam'
 

masterjocke

Veteran
Joined
23 Sep 2001
Messages
13
Re: Ser väl bra ut...

jo det är det väl, tack alla för de snälla orden om layouten. Vilket är nästan det enda vi gör och testar just nu. Sidan är långt från klar. Jag har inte hunnit skrivit en personlig grej på alla sidor men det kommer, det kommer... Det tog mig cirka 1 hel dag att skriva ll kod till sidan så jag gillar inte folk som säger att dom kunde göra mycket bättre själv.

-Joakim Åkerfeldt, webbmaster på www.geocities.com/rollspelsresurser
 

Lucifer

Veteran
Joined
24 Sep 2001
Messages
154
Location
Stockholm
layouten är okej och jag respekterar de lilla materialet ni lagt ut på grud av att sidan är ny men det material ni lagt ut borde ni i alla fall kunna ha korrekt. Jag kanske har fel men orker finns väl inte i mundana det är väl Tiraker i stället och de är väl inte helt onda. Människor, Dvärgar och Alver slåss väl inte tillsammans mot troll och tiraker, faktum är att människan vet inte om Alverna kommer ställa upp i kiget mot ondskan. Men jag har för mig att tirakerna ska göra det. Det hatet som finns mellan dvärgar och alver stoppar väl dem att slåss tillsammans, även fast det har hänt. Och som jag förståt det är väl inte skogs- och bergstroll ontsinnade. Bara en åsikt.

Lucifer
 

Greger

Veteran
Joined
25 Oct 2000
Messages
143
Location
Göteborg (men från Alingsås)
Grrr (OT)

Eran java gör förbjuden åtgärd på min dator, vet inte om det är fel på den eller datorn. Spelar väl egentligen ingen roll. Men fixa det om det är eran java det är fel på.

Min största hobby är att klaga.
 
Top