Nekromanti Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till alla

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Patch 2.0.1 har nu kommit till Public Test Realmen (PTR).
I och med den patchen som ALLA kommer få oavsett om man köper BC eller inte så kommer talangerna att ändras det kan därför redan nu vara intressant för alla att gå in och titta på BC talanger och spells sidan för att se hur man kan tänkas speca om sig. Alla talanger kommer att försvinna iom den patchen så alla måste speca om sig.

Själv har jag detta som en .plan
http://www.wow-europe.com/en/info/underd...001000000000000
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till a

Warlock 6-44-10 rockar, jävlar vad skada man gör, verkar fan inte helt rätt. Men jag klagar inte. =]
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Hej på er!
Vet inte om detta är en bugg i den nya patchen men.
Jag kan from nu inte equippa mina kastvapen, jag har kunnat det före patchen. Är det någon som har en förklaring på problemet
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till a

Hmm, du använder inte ett makro för att slänga på dem eller något sådant?

Dom har ju tydligen ändrat makro-systemet och addon-systemet helt så man är tvungen att vänta på att det kommer nya addon igen :gremfrown:

/Seinet Wintermute - Skall iväg och äta julbord nu
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Re: Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till a

Nej. Skall inte och har inte använt macron för detta. Har bara lagt kastknivar i RANGED slotten förut. Får avvakta och se om det finns svar på nätet. Kan vara trevligt även som rogue att kunna pulla.


Tack!
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till a

Jag kan inte equipa throwing dagers med min rogue heller skall kolla lite mer på det.

Ja och där fann jag det. Blizzard har ändrat throwing daggers till att vara en dagger som återvänder men som får damage varje gång man kastar så man reparerar den istället. Med andra ord sälj de du har kvar och köp ny så kommer det funka
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till a

Antagligen ett steg i att införa throwing daggers med magiska egenskaper (så de man slänger bort inte försvinner).

/Seinet Wintermute - Vill ha tag på Titan Panel igen
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till a

Seinet
kolla under min site

där finns ny titan och massa annat gottigt jag lyckats få ner
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Zhork har fått oanade talanger!

Så här ser min nuvarande talentbuild ut: http://www.wow-europe.com/en/info/basics...000000000000000

Felguarden är riktigt trevlig och jag väntar nästan ivrigt på att se vad den har för level 60-förmåga.
Tyvärr fick jag offra Improved Lash of Pain, men det kanske inte är en så stor förlust nu när jag har felguard istället för Succubus som huvud-minion.

Framtiden för builden ser ut följande: 1 rank mer i Improved Life Tap och tre nivåer på Fel Intellect (vilket ger mig 3% mer mana totalt). Har någon något annat förslag är jag öppen för detta.

/Seinet Wintermute - Skall snart logga in och fixa klart några quest i Winterspring
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Ny patch blir 2.0.1 -> alla BC talanger till a

Tack för den, jag skall ta och titta runt och se ifall jag hittar något mer godis där också.

/Seinet Wintermute - Eller så sätter jag mig ner själv och gör något grymt shit (ifall jag orkar)
 
Top