NeoTech Ny minimodul i Fenix: Eqip.reduced!

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,925
Ni som har läst augustinumret av Fenix har redan sett att vi nu har nöjet att kunna släppa den senaste minimodulen till Neotech Edge, Eqip.reduced. Modulen innehåller allt den budgetmedvetna shopparen kan tänkas behöva: Nya regler för att fynda budgeteqip både under spel och i downtime, en uppsättning ny eqip för den aspirerande reclon, och inte minst ett köttigt nytt system för att ta fram och printa egendesignade vapen.

Så, vare sig du bara vill hålla extra hårt i plånboken eller massproducera din absurda drömflinga i din upar wallas vardagsrum så vågar vi lova att Eqip.reduced har något för dig!

IMG_0503.jpeg
IMG_0504.jpeg
IMG_0505.jpeg
 

Lawgiver

Veteran
Joined
6 Nov 2001
Messages
49
Location
Linköping
Jag noterade för övrigt att det smugit sig en ett fel i atrikeln. I det nya triqet Master Refurber så nämns taggen #Defekt. Den betyder att eqipen har en felfunktion som bestäms av SL, typ -1 auto eller att en annan tag tas bort. Jag tog bort den regeln i ett sent skede för att inte lägga för mycket på SL men missade att ta bort den från Triqet.

Hugade SL kan såklart återinföra en sådan regel :)
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,925
Jag noterade för övrigt att det smugit sig en ett fel i atrikeln. I det nya triqet Master Refurber så nämns taggen #Defekt. Den betyder att eqipen har en felfunktion som bestäms av SL, typ -1 auto eller att en annan tag tas bort. Jag tog bort den regeln i ett sent skede för att inte lägga för mycket på SL men missade att ta bort den från Triqet.

Hugade SL kan såklart återinföra en sådan regel :)
Tack för rättelsen! Vi ska se om vi kan åtgärda felet om vi släpper texten digitalt.
 
Top