Nekromanti Ny medlem från Växjö, här är jag.

Spetastian

Veteran
Joined
14 May 2014
Messages
4
Jag heter Sebastian och i den mindre betydande världen är jag IT-konsult, metal-fanatiker och hundmänniska. I andra världar är jag allt från stigfinnare till rymdpilot och i många fall även en gud (spelledare).

Rollspel
Jag har spelat allt från EON och DoD 91' till WoD och Western. Just nu är favoritspelet Cold & Dark som jag även spelleder i.

Brädspel
Jag är en stor brädspelsnörd och älskar Twilight Imperium, Arkham Horror, Mansions of Madness, Mice & Mystics och många många fler.

Just nu är vi ett gäng som träffas någorlunda regelbundet och spelar både brädspel och rollspel. Vi söker ständigt nya bekantskaper med samma intressen så är där några som bor i Växjö-regionen som vill haka på så hör av er :grin:
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Willkommen, bienvenue, welcome till Rollspel.nu!
 

BroderFluff

Veteran
Joined
4 Jul 2005
Messages
42
Location
Göteborg
Välkommen! Är själv från Växjö från början, men har ingen direkt koll på rollspelsscenen där nu. Har ni någon förening eller kör ni bara själva i en grupp?
 

Spetastian

Veteran
Joined
14 May 2014
Messages
4
Tackar! Vilket härligt mottagande :)

Vi är en grupp helt enkelt som oftast träffas hemma hos mig och spelar. Nu för tiden är det mest brädspel men jag ska som sagt starta en ny spelgrupp.
 
Top