Nekromanti Ny logovariant till Fantasy!

Arfert

Facit
Måste ju göra en variant som bygger på typsnittet Macbeth också.. mer oldschool än så blir det inte...

fantasylogo_ny.gif

Jaaaaa! Awesome! Det där är en logotyp för ett spel där man spelar äventyrare med bara lår (typ ála Elric-omslag med nåt tygg som hänger ner gärna). Och sån fantasy är automagiskt minst 70% coolare.

DeBracy said:
Jaaaaa! Awesome! Det där är en logotyp för ett spel där man spelar äventyrare med bara lår (typ ála Elric-omslag med nåt tygg som hänger ner gärna). Och sån fantasy är automagiskt minst 70% coolare.
Totalt medhåll

riktigt coolt :gremgrin: hoppas kunna spela några kvällar fantasy under ledigheten någon som provspelat? hur känns flytet?

Snyggt, men jag skulle föredra raka kanter på bokstäverna istället för "vågig" kontur (Förlåt om jag inte kan rätt terminologi)

Necross said:
Snyggt, men jag skulle föredra raka kanter på bokstäverna istället för "vågig" kontur (Förlåt om jag inte kan rätt terminologi)

jag vill ha det lite "vågigt", då hänger det bättre ihop med övrig layout (som jag planerar)..

Arfert said:
Necross said:

jag vill ha det lite "vågigt", då hänger det bättre ihop med övrig layout (som jag planerar)..

Jasså, blir det lianer? :gremsmile:

Back