Nekromanti NY LAYOUT av Rollspel.nu

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,116
Location
Göteborg
Quadrante;n302388 said:
Sökrutan längst upp överlappar texten [Meddelanden]
Inte för mig (i Chrome på Windows 10).

P.S. Det förra problemet jag rapporterade försvann med uppdateringen och har inte återvänt. ;)
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,116
Location
Göteborg
Uppdatering: det överlappar faktiskt om jag har ett väntande meddelande. Men inte om alla meddelanden är lästa.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,514
Location
Helsingborg
Ah, OK. Bra feedback! Jag flyttade lite på sök-rutan och lade upp koden igen.

Jag undrar om det finns auto-uppdatering eller om jag måste rapportera varje gång jag gör något litet. Jag såg att det fanns en logg där tillägget verkar uppdateringar kolla dagligen.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,116
Location
Göteborg
För att förklara mer exakt: om det finns ett eller fler olästa meddelanden dyker det upp en siffra till höger om texten "Meddelanden", vilket gör att den texten förskjuts åt vänster, och då hamnar halva bokstaven M under sökrutan. Det är en rent kosmetisk grej, påverkar inte funktionaliteten.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,514
Location
Helsingborg
Jag gjorde en smärre uppdatering för att bryta det som var mest brutet på sidan. Jag tänkte vänta lite med att fixa till allt nytt tills dess att forumet känns stabilt igen.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,514
Location
Helsingborg
Jag klarar banne mig inte av att använda forumet som det ser ut idag, så jag bestämde mig för att göra om jobbet med att lägga en ny stil på sidan. Dock har det tillkommit en del saker och andra saker har brutits så jag får göra om allt från grunden igen. Jag vet inte om folk fortfarande använder skin:et jag gjorde. Om några fortfarande gör det, lämna en like på detta inlägg, och så får jag slänga upp saker allt eftersom jag får dem klara.

Här är i alla fall en försmak av hur det ser ut nu:




Det är samma mål som tidigare: få bort onödigt gojs från sidan, bredda den, få den mer luftig och ta bort saker som ändå inte funkar.
 
Top