Nekromanti NY KAMPANJ STARTAS! INTRESSERAD?

G

Guest

Guest
Hej! Vi ska starta en ny kampanj med D&D 3rd Ed. och söker fler medspelare och gärna en spelledare. Kontakta mig, Fredrik, per mail eller telefon 073-705 21 53 för mer info. Vi finns i Sthlm.

Kampanjen är tänkt att börja från "scratch" och fortgå under hela vintern. Det finns inget mer spännande än att bygga upp karaktärer under en lång tid, så häng med!

Fredrik Bermar
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Jodå, man kan ju tänka sig att vara intresserad, men prexist som den gode Caen sa så vore det lite kul med lite åldersinfo och kanske rentav veta vilken kampanjvärld...


Storuggla, som diggar gnomerna
 

Blippe

Warrior
Joined
7 Jan 2001
Messages
393
Location
"Rojala" hufvudsta'n
Jag tror han samlar bonus, när han ändå håller på (inget fel med det, eller???) så det är bara att ringa på!!! (eller tror ni han lämnade telefonnummer för att ni skulle kunna säga upp det elle???)

Klart jag kan ju ha fel, men det är så ovanligt att det bortser vi från!!!
 
G

Guest

Guest
Hej! Jag (Fredrik) är 27, Christer är 24 och Beyran är 25. Vi tänker starta en seriös kampanj och hoppas kunna spela 1 gång varannan vecka, men då i en längre sammankomst, typ en hel lördag eller något liknande.

Du är välkommen att ringa mig för mer info. 08-6699687 eller 073-7052153.

MVH

Fredrik
 
G

Guest

Guest
Hej!

Än så länge är vi 3 personer i åldern 24-27 år. Vi inleder väl med nybörjaräventyren i 3rd Ed. men kan sedan diskutera oss fram - jag föredrar själv Forgotten Realms.

Det bästa är om du ringer mig på 08-669 96 87 eller
073-705 21 53.

Fredrik
 
G

Guest

Guest
Hej!

Nej, jag är faktiskt seriös. Du får gärna ringa mig på min hemtelefon 08-669 96 87 om du vill.

MVH

Fredrik
 
G

Guest

Guest
Hej!

Förhoppningsvis varannan vecka, och då med en lång spelsession, typ en hel lördag. Vi är seriösa och söker seriösa medspelare som är villiga att satsa tid på denna kampanj. Ring mig gärna på 08-669 96 87, eller 073-705 21 53 så kan vi diskutera saken. När vi blivit 6 stycken (vi är tre stycken nu) så kör vi igång.

MVH

Fredrik
 

Watchman

Warrior
Joined
11 Dec 2000
Messages
213
Location
Uppsala
Två gånger per månad låter helt okej. Jag bor nämligen i Uppsala så det skulle bli lite komplicerat att åka till Stockholm en gång varje vecka eller så, men eftersom det är både enkelt och nära så är två gånger per månad inte några problem för mig. Men en sak, jag såg att ni var ganska gamla (jämfört med mig) jag är nämligen bara 17 år (fyller 18 nästa vecka), fast jag har spelat sedan jag var nio år. Jag har full förståelse för om ni tycker att jag är för liten för att vara med.
 

Jorgen

Veteran
Joined
10 Jan 2002
Messages
10
Location
Stockholm
Tjena

Jag är en kille på 33, min bror som är 21 samt en kompis som är 28 har tillsammans med fler kört en D&D Kampanj från Lev1 och nu är dom (en av dom) på lev 7

Problemet är att det endast finns en PC kvar på lev 7, en Paladin, och vi tog en paus i spelandet och istället var den en annan i gruppen soms tartade upp en kampanj som dock jag och min bror hoppade av eftersom det var för mycket hack-and-slash (Extremt) samt omöjliga odds...

Kan tänka er att det dog 7 spelare på 4 spelomgångar...

Men jag ska fortsätta med min kampanj när jag har 5-6 spelare (just nu min bror och en kompis som spelar Paladinen) men det gör att nya spelare kommer att börja på Lev 6, så där beror det på hur ni ställer er till det?

Hör av er till mig om det känns som att någon skulle vilja vara med på det, och miljön vi spelar i är SCarred Lands;

http://www.swordsorcery.com/

Som tillhör White Wolf

Mvh

Jörgen Grundström
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Jag kan vara med!

Jag börjar gärna på lvl 6. Vad är ditt telefonnummer, så att man kan ringa dig? Är ni baserade i sthlm? Var?



Caen
 
Top