Nekromanti Ny GRR Martin bok !!!

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
det var väl en glad nyhet? nu kommer en tråkig: den kommer inte förren i februari 2004

plockat från sfbok:

4: A Feast for Crows (2004, inbunden, Harper Collins, England, art.nr: 40324) Pris: 305:-
Ges enligt våra uppgifter ut i februari år 2004. Priset är preliminärt. Det går bra att förhandsbeställa.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,470
Location
Stockholm
Saxat från www.georgerrmartin.com:

I wish I could say it was. Nothing would please me more. It would please my editors as well, and it would please my readers most of all. But the plain truth is, I am still writing A FEAST FOR CROWS, the fourth volume in A SONG OF ICE AND FIRE.

Yes, I know Amazon has announced a pubdate for the book. Yes, I know, they even have a page count. I don't have a page count yet, but they do! Amazon.UK has done the same for the British edition. They both have covers up. The covers are indeed finished. The book that goes between them is not.

I am writing as fast as I can. The moment the book is done I will announce it here. The instant. The second. So if you visit my website, and this notice is still in place, it means I'm still writing.
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
well, men det vore trevligt om den kunde komma snart...

//Netfeed, som tycker att Mr. Martin skriver bra, men att han är jävligt ful
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
//Netfeed, som tycker att Mr. Martin skriver bra, men att han är jävligt ful

Fulhet verkar vara ett vanligt drag på författare. Tolkien var ju absolut inte snygg, ine tracy hickman heller eller Terry Pratchet eller Terry Goodkind (mycket skäggig gubbe :gremsmile: ) eller GRR Martin, som jag inte sett, men jag litar på Netfeed :gremwink:

Jag har dock inte sett bilder på de flesta författarna jag läser (det där var nog alla)... Tolkien såg dock ut som en gammal man bör göra... vet inte hur han såg ut i sin ungdom, men jag kan inte tänka mig att han var värsta hunken! :gremlaugh:

Hur som helst.. Jag tycker att det är bra att den inte kommer än på ett tag... Då hinner jag läsa de andra böckerna innan den kommer ut :gremsmile:
Då slipper man ha tio böcker i en serie att läsa i kapp... Som med WoT ungefär, började väl läsa den ungefär samtidigt som Winters Heart kom ut.

Men jag kan förstå att de som väntat länge på den är otåliga :gremwink:

/Balderk, smileys 4 life!
 
Top