Nekromanti Ny Forumredaktör ...

Jag är lite tveksam till dig som forumredaktör, eftersom jag tycker att ditt oberoende kan ifrågasättas då du uppbär provision på försäljningen av Eberron-/Transformersprodukter i Sverige. Jag önskar dig dock lycka till med att lösa den jävsproblematiken :gremtongue:!

Jag välkomnar våra nye härskare!

Att döma av regel/moderations-trådarna, som båda går såpass nära i hand med mina egna önskningar att jag avhåller mig från att kommentera dem emedan det inte skulle bli mer än "Medhåll [NT]", tyder alla tecken än så länge på att du kommer att göra ett bra jobb.

Hell!

Välkommen och en heder att du tar på dig jobbet!

<font size="1">Jag tar in vadslagningar om hur länge Dante sitter med start nu! Våga ta chansen att vinna! Tiden "en vecka" är just nu en lågoddsare med 2:1!</font size>

Känn dig genomskådad!

Det är väl rätt uppenbart att Dante tar på sig det här bara för att få öppna D&D-forumet igen. :gremsmile:

Du kommer småpula i ett par dagar för att folk inte ska misstänka något, sen öppna forumet lite diskret, och sedan avsäga sig posten ett par dagar (och lite distraherande småpill) senare.

I am on to you!

Re: Känn dig genomskådad!

Det kan ju vara bra att starta d&d-forumet inför 4ed releasen iaf. Men med den låga aktiviteten på forumet så kanske det räcker med bara rollspelsforumet.

Back