Nekromanti Ny Eon Sida?

T-RED

Warrior
Joined
4 Nov 2001
Messages
264
Location
Stockholm
Jag har som jag tidigare sagt upptäckt avsaknaden av en site som samlar allt material till Eon på ett ställe där det ligger snyggt och lättåtkomligt.
Jag har mer än en gång surfat vilse bland saiter som säkerligen har massor att erbjuda men har en ganska krånglig design.
Och nu erbjuder jag mig att försöka samla allt det material som finns där ute.
Men det kräver en sak.
Nämligen material att arbeta med, var får man det ifrån då om man inte skriver allt för mycket själv?
Jo man använder andras material och det bör ju helst inte vara snott utan komma ifrån någon som delamed sig.
Har du som skrivit just det där äventyret eller regel tillägget som du vill dela med dig av skicka det till mig på T__RED84@hotmail.com så ska jag som sagt göra ett försök.
Jag kommer försöka kontakta de saiter jag hittat och se om de inte vill dela med sig av sitt material.

Vad blir då adressen?
Vet inte men jag ska försöka skaffa en som inte blir allt för svår att komma ihåg.
 

Flash Back

Warrior
Joined
13 Aug 2000
Messages
364
Location
Borås
Samla inte materialet på sidan, utan länka till det som finns på andras sidor. Siten blir snarare ett stort länkregister. Jag började på ett sådant en gång, men lade ner det pga tidsbrist. Det bestod av ett länkregister som täckte allt från SLP:s och kampanjmaterial till noveller och besvärjelser.
 
Top