Nekromanti Ny cool bild

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Jäkligt snygg anka, påminnere mig om den gamla goda tiden och min riddaranka Sir Baldimor.

Ett litet fel på din hemsida som jag märkte: Jonas Darnells bild på krigaren länkar till den dära elaka ödlemonstret



Ashes to Ashes
Dust to Dust
Kragg Hack remains
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Felfinnarens återkomst

Den nya skrivbordsbakrunden Orschild har trillat bort från servern eller nåt i den stilen. Den visar sig åtminstone inte i min dator.

Johans anka var verkligen precis som jag föreställer mig en anka. Även jag kom oundvikligen att tänka på den gamla goda tiden! Jag hoppas att Johan gör ytterligare en och annan DoD-bild, för jag skulle vilja se mer av hans konstverk.

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Re: Grym!

Okej, inte för att jag är ett spec. stort fan av ankor. Men den ankan var grym! Läcker, härlig, tuff and so on...
*Gillar när folk lägger upp bilder*


Kunde inte hålla med mer. Speciellt det där med att det är trevligt när folk lägger upp bilder.


//[color:red]Feuflux
"Kärleken är som ozonlagret, man saknar den inte förrän den är borta"</font color=red>
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Re: Felfinnarens återkomst

Åtgärdat! Det var den på 800x600 som inte fanns på plats. Men nu har den knuffats in i hagen igen.

Jag hoppas också att Johan får göra mer bilder. Fast han jobbar ju på ett annat företag så vi får vänta och se helt enkelt.

P
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Supercool !!!

Haha !
Det avr ju en av de coolaste ankbilder som jag har sett på länge !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Re: Felfinnarens återkomst

Det var den på 800x600 som inte fanns på plats.

Ja, just det... Jag tänkte inte på att där är tre stycken när jag skrev det gamla inlägget. Ska vara lite mer specifik nästa gång. Hur som helst så finns det redan en kopia på min hårddisk...

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
J*vligt snygg bild. Alltid trevligt när du gör inlägg som visar upp vad kollegor till dig gjort.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 
Top