Nekromanti Ny Chefredaktör!

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Re: Nä

"Och jag skulle inte kalla det mutor. Yassilus har lovat mig lite extra privilegier och lite riktade forumsregler för att stävja dåligt snack om vissa spelsystem. Så jag är nöjd!"

Whot!
Jag börjar känna mig som den person som trodde att tåget går om en timme, fast han plötslig inser att det har gått för flera timmar sedan....
Vad är det som pågår? Visst, jag kan vara för att vissa moderatorer får mer makt att stävja skräp-snacket som har förekommet (läs dissandet). Men vem bestämmer vilka moderatorer som ska få detta? och hur ska det bli jämnt fördelat med den makten?

Och slutligen, _hur_ kan Yassilus som _inte_ ska vara chefsredaktör rättigheter att dela ut sådant? Detta är Gardeners område. Det är han som ska sköta sådant.

*Allmännt förvirrad och irriterad*
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Vad har det?

Vad har det med den hela saken att göra?
(antar att det var där ni bestämde saker och ting)

Befinner mig aldrig på konvent. :\
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: *deleted*

Jaha, är det häråt det barkar? Ren jävla nepotism, bortplockande av privilegier, spontan ändring av alla redaktionsfientliga åsikter? Jag misstänker att d20-dissning införs som forumregelbrott i reglerna inom kort...

I så fall så tackar jag för mig. Rävsvans-forumet är inte längre att betrakta som officiellt och allt samarbete med rollspel.nu upphör med omedelbar verkan. Vänligen ta ner logotyp och stäng forumet snarast.

Nytt officiellt forum kommer på foxtail.nu eller annan domän inom kort.
 

Olle

Veteran
Joined
10 Feb 2000
Messages
5
Location
Stockholm
Re: *deleted*

Saker och ting kanske kan lösas på annat sätt som alla parter kan gå med på, ta kontakt med mig för vidare information.
 

Olle

Veteran
Joined
10 Feb 2000
Messages
5
Location
Stockholm
www.rollspel.net

Sådär, efter intensivt arbete kan vi nu presentera www.rollspel.net -- den vänliga rollspelssidan. Som ni märkt har utseendet ändrats här på fascistsiten och det beror på att Fritt drog tillbaka sin tillåtelse för den nya "redaktionen" att använda hans grafik och vi har istället lagt upp den på den nya, bättre siten www.rollspel.net dit alla är välkomna.

http://www.rollspel.net/
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: www.rollspel.net

det börjar inte gå lite väl långt nu?
men men, gillar wrnus nya design, den är gullig...
sedan gillar jag att wrnet har massa länkar till wrnu(vadå jag var ju bara tvungen att klicka på länken)

//Netfeed, som tycker det gått lite väl långt nu
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,592
Re: www.rollspel.net

Sådär, efter intensivt arbete kan vi nu presentera www.rollspel.net -- den vänliga rollspelssidan.
Ha, vår store ledare Yassilus har redan tagit över forumen där också!

Jag tyckat att vi bannar den här Olle-figuren en gång för alla!





All hail the great Yassilus!
 

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Joined
22 Oct 2003
Messages
526
Location
Helvetet
Faaaantaaaastiskt..!!!

*Lutar sig tillbaka medelst blossande cigarr och spefullt leénde*
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Skitsnack, sätt nån annan på att ta ansvaret för på skrivandet av papper. Sen tror ajg att Yassilus kan ta hand om det här alldeles urmärkt
 
Top