Nekromanti Ny Chefredaktör!

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: The Power behind the Throne

"Den enda som möjligen kunde stoppa mig var Bajsätaren_No1,"

hahahaha, infantilhumor när den är som bäst! :gremgrin:


Storuggla, skrattar gott
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
NEEEEEEEEJ det är FEEEEEEEEL och så får man inte GÖRA för då är man OMOOOOOOOGEN!!!!!!!!!!11

Man kan ju inte ha en omyndig chefredaktör! Det är skandalöst! Återta beslutet genast och tillsätt någon med hår på snoppen!

Foggmock - Bräcker wrnu med Hamsterkeso
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Vad är det för fel på en omyndig person, han kan göra massa saker som har med forumet att göra visst jan kan itne köpa ut öl till redaktionen eller bjuda lager runt på Baren, men annars är det inte något stor hinder ju
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Re: Majoriteten

Majoriteten var _mot_ att han skulle bli chefsredaktör, så jag undrar vad i h-vete det är som pågår. Han ska absolut inte bli ny chefsredaktör.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Han kan till exempel inte skriva under några papper heller. Och så har vi det här med ansvarsbiten. Klarar en sjuttonåring av att driva en webbplats med tusentals besökare? KNAPPAST SÄGER JAG! Alla som har träffat Yassilus vet att han är alldeles för omogen för att ta på sig något sånt här.

Foggmock - tungan i kinden
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Re: Äh..

I helsike heller. Rätt ska vara rätt. Majoriteten var mot Yassilus som chefsredaktör, och han ska f-n i mig inte bara valsa in och ta över den platsen som är Gardeners, inte utan majoritetens backning.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Jag är inte förvånad.

Frågan är bara om det kommer leda till vad som händer på konventen: den äldre, rutinerade generationen ersätts av visionärer som siktar mot framtiden och vill genomföra förändring. Eller om man så vill, kundservice ersätts med obegripligheter och smala nischer.

Nå, jag är skeptisk, men jag ska inte köpa grisen i säcken. Men kommer det ett friformsforum eller rollspel-som-konstnärlig-rörelse-forum så ska jag personligen dräpa Yassilus medelst livstids halshuggning i höjd med knäskålarna!
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Medhåll! [NT]

Dessutom har han ett användarnamn som med bara lite omskrivningar blir - Jag Är Slusk... jagmenar, snubben har ju helt tydligt spelat mitt dogmabidrag allt för mycket.
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Bra, då har jag någon mer i min armé mot Yassilus. Skönt att höra.

Fast förändring har ju redan skett under Gardeners fana. Framtiden är ju en sattsning på de unga, för endast de kan ju bygga den och finnas i den. Visioner är däremot en osäkerhetsfaktor.

Jag vet inte, jag tycker om en trygg Gardener, han hittar inte på konstigheter i alla fall. Han höll i ett vinnande koncept i alla fall. Mer Forum för folket. :gremsmile:
 
Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
Jo jag har alltid undrat hur ett banself kommando skulle vara utformat...

Sen så håller jag nog med en del här 17 är för ungt... Den juridiska biten kan bli ett riktigt problem om forumet skulle komma i kläm på riktigt, vilket jag antar inte kommer att hända... Men fortfarande...
Usch jag är ju inte mogen nog att ta hand om migsjälv och jag är lastgammal... *orolig för forumet och alla min vänner här!* Gröntuva?
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,473
Location
Stockholm
Äntligen!

Det är på tiden att Olle lämnar över räfsan till den yngre generationen. Jag kommer ihåg hur han funderade i de här banorna på DanCon, och nu verkar det alltså vara dags.

Ja, det kan ju bara bli bättre med Yassilus som chef. Han gillar ju rätt spel också! :gremlaugh:

Magnus (som ser fram emot att sträcka upp en del användare som har fel!)
 

Olle

Veteran
Joined
10 Feb 2000
Messages
5
Location
Stockholm
Vad fan är det här? Det här har inte jag sagt nåt om, nån gång i framtiden var ju vad jag sa. Nån måste fått det här om bakfoten.

/Gardener - Som av nån anledning inte kommer åt sin riktiga användare för tillfället
 
G

Guest

Guest
Att vända kappan...

Har pratat med Yass och kommit fram till att det ligger i wrnus intresse att det blir en ny chefredaktör. Nya planer står för dörren och det känns faktiskt skönt att Gard är ute ur leken. Sajten stod stilla under hans tid som chefredaktör. Gratulerar Yass och jag ser framemot ditt ledarskap. Jag tror och vet att det kommer att bli till det bättre.

Ledsen Gard men det var din tid att lämna sajten nu.
 

Olle

Veteran
Joined
10 Feb 2000
Messages
5
Location
Stockholm
Re: Att vända kappan...

Vad tusan pratar du om? Vad är det här? Varför kan jag inte komma åt något på servern?
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Men för häll-vete-i-säcken!

Olle = Gardener?

Skärp er, vad sysslar ni med?
Majoriteten har redan sagt att Yassilus _inte_ ska bli chefsredaktör, vad är det att strula om?
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,473
Location
Stockholm


Det finns bara ett sätt att spela rätt.

Och jag skulle inte kalla det mutor. Yassilus har lovat mig lite extra privilegier och lite riktade forumsregler för att stävja dåligt snack om vissa spelsystem. Så jag är nöjd!

M.
 
Top