Nekromanti Nyårslöften 2010

Nyx

Veteran
Joined
4 Nov 2009
Messages
41
Location
Visby
Efter att ha läst förra årets löften och årets så är det rätt många singlar här. Jag kanske borde starta en tråd häri Off-topic som jag kan kalla "Så funkar kvinnor" eller nått liknande. :gremwink:
Som en hjälp på traven för era nyårslöften. He he... :gremlaugh:
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Nyx said:
Efter att ha läst förra årets löften och årets så är det rätt många singlar här. Jag kanske borde starta en tråd häri Off-topic som jag kan kalla "Så funkar kvinnor" eller nått liknande. :gremwink:
Som en hjälp på traven för era nyårslöften. He he... :gremlaugh:
*cough cough*
Nyx said:
*Sluta vara obotlig singel.
(Asså, nån stans borde det ju finnas nån som jag står ut med?)
 

Nyx

Veteran
Joined
4 Nov 2009
Messages
41
Location
Visby
Ha ha! Ja, men jag behöver nån som JAG står ut med. Inte nån som står ut med mig. :gremwink:
Det handlar mer om tur än skicklighet.
 

Ekorren

Warrior
Joined
10 Nov 2009
Messages
297
Location
Gävle
Det är inte svårt att skaffa tjejer. Det är däremot jobbigt att blåsa upp dem innan man ska använda dem.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
2010 ska jag skriva med på forumet, och dessutom skriva mer rollspelsgrejer, närmare bestämt till Eon. Det är dags att åtgärda att jag inte sysslar mer med det jag helst vill göra, spela och skriva rollspel.

Så jag börjar idag.
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Jag vet att "jag håller med"-inlägg är en styggelse som borde bestraffas med döden. Men Rising kanske behöver lite uppmuntran, så here goes:

JAG HÅLLER MED!
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Enligt En säker källa(tm) är mosad banan värmd i micron the shit!

Originalinlägget said:
Är det någon av er killar som har en sexdocka?

Isåfall hur känns alla dess 3 hål som finns på dem flesta, känns det för överkligt eller vadå?

Beskriv gärna.

Diskution: Tycker ni att det är skönt med sexdockor?
Längre ned på sidan said:
Tobby: Är det någon av er killar som har en sexdocka?
Ja

Tobby: Isåfall hur känns alla dess 3 hål som finns på dem flesta, känns det för överkligt eller vadå?
Jag brukar slajma in hålen med mosad banan som jag värmt i micron, det är lätt bättre än riktiga tjejer, det är iaf mitt bästa tips!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Det är värt att tillägga att jag hittade den där sidan när jag googlade efter "riktiga tjejer" ... Vilket bara ger en sådär 5000 träffar på google.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Känns bra att nyårslöftestråden spårar ur i sexprat. Man riktigt känner all sexuell energi som uppfyller forumet.

Men nyårslöften var det...

Vi börjar med det enda spelrelaterade jag tänker ha med:
* Jag lovar att hålla minst en omgång varulvsspel på forumet 2010.

På privatfronten vet jag inte om jag ska lova någonting. 2010 kommer vara en enorm ansamling av vuxenpoäng och jag kommer ha fullt upp även utan löften, men skit i det, vi tar några ändå:
* Bli bättre (= mindre hopplös) på att laga mat.
* Skaffa minst en ny kompis.
 
Top