Nekromanti Nyårskonvent

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Nån som vet hur man spelar brädspelet Village? Jag fick det i julklapp. Det ser pilligt ut... Ska jag ta med det?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Korpen said:
Vicotnik said:
gizmo said:
Jag kommer också.
Trevligt :gremsmile:
Med så mycket skogstokiga människor så kan jag inte motstå; jag kommer också. :gremlaugh:
Villig att hjälpa till med all form av meny, inköp, prep och middagsplanering som önskas.
Vad trevligt, jag gör så jag skapar ett separat PM, för detta så kan vi ta detaljer där.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
För de som är intresserade så fortsätter nyårskonventet under dagen, finns det något bättre sätt att börja nya året på än att spela spel?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Ja då var det slut för den här gången. För nu åkte de sista deltagarna hem.
Det var väldigt trevligt att fira nyår tillsammans med er och det är nog inte helt omöjligt att jag bjuder in till nyårskonvent även nästa nyår. Jag hoppas att ni hade det lika trevligt som jag om inte ännu trevligare. :gremlaugh:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Jag hade en toppenkväll. Från första stund sedan den första supen till allt annat som mina läppar nuddade vid under festen.

/Han vars baksmälla nästan helt försvunnit nu
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Hade också jättetrevligt. Tack alla för en trevlig kväll! :gremlaugh:

Också kvällen därpå förstås. ^^
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Jättetrevligt var det!

Tack till den duktiga värden Vicotnik, och alla andra som var där och gjorde kvällen, eh, minnesvärd. :gremsmile:

Någon som lyckats få bekräftelse på att korpen fortfarande lever förresten? :s
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Elmrig said:
Radioaktiv said:
eh, minnesvärd. :gremsmile:
Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller! Skvaller!
Inte för att jag var där eller så, men nu när jag har återvänt till brottsplatsen och känner mig som en av björnarna som fått sin gröt uppäten, sin säng befläckad av besökare osv så söker jag också svar. De svar jag söker kan nog kopplas samman med det skvaller du söker.
allt annat som mina läppar nuddade vid under festen.
Jag undrar lite vad Hans läppar har nuddat vid?
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Jag har inga kommentarer på detta tema. Mer än att jag kan säga att köttet var mycket gott och såsen var gudomlig. :gremsmile:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Radioaktiv said:
Inte förrän här fattade jag clownens helt uppenbara dubbelmening. :gremlaugh: Det var härligt med vin och champagne också.

/Han som faktiskt både sov i getens säng och åt gröt
 
Top