Vicotnik said:Hej,
Då jag inte har några planer för nyår, så tänkte jag se om intresset för ett litet nyårskonvent från den 31/12-2012 till den 1/1-2013 hemma hos mig (Haninge).
Vi fixar en gemensam middag (samtliga är med och delar på kostnaden för maten).

Det är lugnt, tror jag kan fixa fram runt 4 extra sovplatser om det skulle behövas.Han said:Antar att jag får första tjing på sovplats.
Från mig går det 2 nattbussar in till stan. Så att ta sig in till stockholm bör inte vara ett problem, men annars så finns det sovplatser.Gizmo said:Hur är det med logistiken, kan man få en sovplats om det blir svårt att ta sig hem?
gizmo said:jo. ni vet jag är extremt mesig när det gäller åka kommunaltrafik ensam på natten. inte ert problem, bara för att förklara varför jag frågar. sedan år kommunaltrafik i nyårsnatten extra otrevlig. vi får se. alternativt kan någon få sovplats hos mig, då har jag automatiskt resesällskap.
Lugnt, för mig är det lugnt, så länge jag har yta så finns det sovplatser. Tror att jag som mest haft 5 personer som sovit över hos mig.gizmo said:jo. ni vet jag är extremt mesig när det gäller åka kommunaltrafik ensam på natten. inte ert problem, bara för att förklara varför jag frågar. sedan år kommunaltrafik i nyårsnatten extra otrevlig. vi får se. alternativt kan någon få sovplats hos mig, då har jag automatiskt resesällskap.
Hur ser det ut för dig Lukas?Lu-kaazh said:Vicotnik said:Hej,
Då jag inte har några planer för nyår, så tänkte jag se om intresset för ett litet nyårskonvent från den 31/12-2012 till den 1/1-2013 hemma hos mig (Haninge).
Kortsvar: kanske
långtsvar: Eftersom planerna som jag haft ser ut att spricka på grund av att mina vänner och jag inte har någonstans att vara, så är det möjligt att jag kan/vill.
måste dock avakta lite eftersom jag inte vill att de tycker att jag lämnar dem i sticket.

jag kommer inte.Vicotnik said:Hur ser det ut för dig Lukas?Lu-kaazh said:Vicotnik said:Hej,
Kortsvar: kanske
långtsvar: Eftersom planerna som jag haft ser ut att spricka på grund av att mina vänner och jag inte har någonstans att vara, så är det möjligt att jag kan/vill.
måste dock avakta lite eftersom jag inte vill att de tycker att jag lämnar dem i sticket.

Nix, utan det tänkte jag läman öppet. Har en hel del brädspel som står i mina hyllor, orkar inte rabla upp alla. Sen kan jag alltid erbjuda Utpost, Fiasco och "Taste for a murder".Radioaktiv said:Någon tanke om vad som skall spelas?![]()
Roborally har jag så det behöver du inte ta med dig.Han said:Kan dra med mig Fia med hutt och Roborally också.
Fungerar för mig.Karnivor said:Jag har planer på nyårsafton men bor i Jordbro och kommer gärna förbi den 1/1 om det är ett alternativ?
Trevligt, jag hoppas att ni dyker uppRadioaktiv said:Hej hej!
Jag och anarch funderade på det.

Han said:Jag hänger gärna på. Jag minns med värme nyårsafton med Kaleidoskop och annat Linköpingsfolk + Vildkatt för några år sedan. Antar att jag får första tjing på sovplats.
Jag ser gärna en afton med spel, även om det så skulle vara maffia eller andra typer av sociala spel.
/Han som vill bryta av från sina senaste år av nyårsfiranden

Om du fixar bil så...Recca said:Kör du, Han?![]()
Men det är ingen dum tanke, så jag ska fråga mig för.I sådana fall stannar jag gärna en dag extra.Vicotnik said:Fungerar för mig.Karnivor said:Jag har planer på nyårsafton men bor i Jordbro och kommer gärna förbi den 1/1 om det är ett alternativ?

Det är inga problem.Han said:I sådana fall stannar jag gärna en dag extra.Vicotnik said:Fungerar för mig.Karnivor said:Jag har planer på nyårsafton men bor i Jordbro och kommer gärna förbi den 1/1 om det är ett alternativ?
/Han som måste kolla upp det där med bilfrågan