Tack vare DeBracy så fick jag kontakt med bl.a Johanna Garefelt, som ställde upp med fotot jag manipulerat för att få den här bilden. Gemet kommer från Risings Null State-rollperson (appropå obskyrt vetande).
Det här är exempelrollpersonen Queen Spider; inbrottstjuv och parkourexpert. Enligt beskrivningen:
Hon har specialiteterna Parkour, Inbrottstjuv och Kontakter i undre världen. Hon är i övrigt rörlig, kan slåss i närstrid och kan luras och sånt.
I efterhand har jag funderat lite på om det kanske egentligen känns lite stereotypt att bruden är smidig och parkour:ar och är social, men å andra sidan görs det tydligt att rollpersonen hon ersätter var Bullet, en stor och stark kvinna man inte jävlas med.
Det här är exempelrollpersonen Queen Spider; inbrottstjuv och parkourexpert. Enligt beskrivningen:
en före detta fasadklättrande mästertjuv som dragit sig tillbaka med
en smärre förmögenhet, gift sig och blivit mamma.
Hon har specialiteterna Parkour, Inbrottstjuv och Kontakter i undre världen. Hon är i övrigt rörlig, kan slåss i närstrid och kan luras och sånt.
I efterhand har jag funderat lite på om det kanske egentligen känns lite stereotypt att bruden är smidig och parkour:ar och är social, men å andra sidan görs det tydligt att rollpersonen hon ersätter var Bullet, en stor och stark kvinna man inte jävlas med.

Jag var närmare såpass hård och noggrann i kritiken mot bilden för att krank verkade söka efter noggrannhet. Så på det stora taget så tycker jag att bilden funkar finfint och att det är finfint, om man nu inte ska syna den ingående och vara uschligt noga.