Nekromanti nukezone

kalas

Veteran
Joined
18 Oct 2000
Messages
96
Location
Västerås, Sverige
tjena....

Nog spelar man nukezone alltid. Men våran clan har inte så värda medlemmar. Clanen heter 9:e kompaniet och ligger på 25 plats på top clans för tillfället. Men som sagt kan allt hända!

Själv heter jag Grappler Baka och ligger kring 900k, vet inte exakt har inte kollat nu och idag när jag skriver det här!

// John "Darki" Mattsson (mannen som bara spelar när det är värt)
 

warmoose

Warrior
Joined
13 Sep 2002
Messages
266
Location
kristianstad/skåne
hej.... själv heter jag warmoose och ligger på 900k med men clanen jag är med i är tyvär inte lika bra som er.. den heter: Lords ot the world.... om jag minns rätt har vi krigat mot eran clan :gremcrazy:
ja ja kul med någon som delar ens intressen! :gremlaugh:

men är du ct i din clan eller??.... själv är jag ct general (general står för att jag har näst högst makt i clanen) !!

PS förra rundan låg min clan etta ett tag!!
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Nukezon intressrar inte mig, det verkar lite "ologiskt" för det är ju inget rent spel. Utan information om en stid som skickas, det är ju inte så att man ser stridsförloppet...
 

warmoose

Warrior
Joined
13 Sep 2002
Messages
266
Location
kristianstad/skåne
vad dålig fantasi du har sada... det roliga med nukzone är att hämmnas... tänk dig att det är som ett mail program.. och om någon är kaxig så skriver man inte ett hat brev man bombar den ***** istället... mohahaha :gremgrin:
 
Top