Nekromanti Nu stundas Gothcon, och därmed även konsten!

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
Hej alla glada wrnu:are!
nu blir det så till sist att jag kommer ha ett bord där jag säljer min konst som prints på gothcon! Så ta gärna och titta förbi.
här är en liten teaser:


 

LukeFagwalker

Veteran
Joined
8 Nov 2005
Messages
175
Location
Hjärtum
WoW kostar dom inte ett par miljoner köper jag nog nån under förutsättning att jag är på gothcon och att jag har nån krona över...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
OjOj !

De var snygga ja !!
Det lutar väll ganska starkt åt att jag köper nått av dig ja !!

/ Johan K, som fått den berömda tymmen ur & skall på GothCon
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
oj va massa treviga svar ;)

nu skall jag försöka svara oxå så bra jag kan.
jag går i tryck denna veckan, preliminära priser liggr på:

350kr för a3 (30*40)
250kr för a4 (20*30)

det är alltså konsttryck på akvarellpapper med färgbeständigt bläck utskrivet på en atlejé. och sedan kommer de inramade oxå.

um, ingen aaaaning varde komer sätta oss konstnärer på konventet, har allefall ett bord hyrt. så den frågan kan jag inte svara på hur mkt jag än sjlv vill veta det ^^.

mycket nöje!
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Re: oj va massa treviga svar ;)

um, ingen aaaaning varde komer sätta oss konstnärer på konventet, har allefall ett bord hyrt. så den frågan kan jag inte svara på hur mkt jag än sjlv vill veta det ^^.
Brukar variera, Ackegård har närmst traditionellt ett bord i cafetrian, Mirvena (smycken) brukar finnas i trapphuset till affärerna, kommer inte på någon mer kostnär som jag är säker på, men kan ha funnits i torget också. Tror att platserna har olika fördelar... och om inget mer är sagt kommer du nog finnas någonstans i butikshuset.

Och så kan man ha med något i tecknartävlingen som brukar ställas ut brevid receptionen...
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
korrigering

det kanske bara blir storleken a3 som säljs, beror helt på vad jag bestämmer mig för, men priset på a3 kommer fortfarande vaar detsamma.
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
Re: oj va massa treviga svar ;)

fick svar från gothcon förut att de skulle försöka bunta ihop alla oss konstnärer, sedan får vi se om så är fallet.
 
Top