Nekromanti Nu kommer Mutant Chronicles-filmen

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Visning under 2008 så det ser väl lovande ut. Men produktionen har varit lång. Första ryktena om filmen gick ju runt för säkert mer än tio år sen.

Watch This Out... Inlägget borde placeras på Kulturforumet.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Tråden flyttad till kulturforumet ...

Tråden flyttad till kulturforumet för att den passar bättre här.
 
G

Guest

Guest
Jag har följt denna film sen det blev officiellt att den ska komma... Men tyvärr... jag tror det kommer bli en riktig kalkon, men jag hoppas fortfarande. MC är ett favvospel för min del och en BRA film i den världen skulle iaf jag älska...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Sweet !

Det här verkar ju lovande juh !
Är ruggit nyfiken & framförallt sugen på att se denna film !
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Kan väl vara kul, även om den troligen blir riktigt kalkon (som tidigare sagt). Jag vill se att en Warhammer 40.000-film skapas, och gärna att jag själv regisserar den (med hjälp av Dan Abett förstås)...
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,607
Location
Rissne
riktigt kalkon (som tidigare sagt). Jag vill se att en Warhammer 40.000-film skapas
...calling the kettle black... =)

Allvarligt, jag har svårt att se hur man skulle kunna göra wh40k till annat än en kalkon. I allra, allra bästa fall lär det väl bli nåt i stil med Chronicles of Riddick, och den var ju verkligen en höjdarrulle...
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Allvarligt, jag har svårt att se hur man skulle kunna göra wh40k till annat än en kalkon. I allra, allra bästa fall lär det väl bli nåt i stil med Chronicles of Riddick, och den var ju verkligen en höjdarrulle...
Ja om hollywood skulle få sina illvilliga klor i licensen ja, kalkon el grande!

Men jag skulle ändå vilja se en sån film, och jag är övertygad om att JAG skulle kunna göra den "bra" (dvs. trogen till originalfluffet).

Angående chronicles of Riddick... *går och kräks i hörnet*
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
Angående chronicles of Riddick... *går och kräks i hörnet*
Nu är ni lite orättvisa mot CoR, den är en ball åktur om man vill testa sin nya hemmabio...
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Ja om hollywood skulle få sina illvilliga klor i licensen ja, kalkon el grande!
Tvärtom! Jag är övertygad om att hollywood är de enda som skulle kunna göra en ok MC. Optimalt vore en mix av starship troopers, evil dead och hellraiser. :gremtongue:

/Anders
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Nu är ni lite orättvisa mot CoR, den är en ball åktur om man vill testa sin nya hemmabio...
Du menar ungefär som grafiktestet man kan köra på en dator för att se att grafikkortet fungeraar som det ska? Ok, det kan jag väl sträcka mig till jag med...
 
Top